Dx11 Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Geplaatst: 6 december 2006 Ik heb firefox 2.0 beta, en ik heb een thema (wat ik wel graag wil houden) maar als ik een link selecteer bovenin, is het meestal slecht zichtbaar. zo ziet een normale link eruit: en zo een geselecteerde: kan ik dat ergens veranderen zodat het duidelijker is? bedankt. Reageren
Dynamic Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 Zover ik weet is dit onmogelijk, Wat wel mogelijk is legaal en gratis een ander thema te downloaden en ook nog virus vrij. dat kan je op een officiële site vinden van Firefox, op deze site. Veel plezier ermee. Bye, Giovanni Reageren
gta_rulez Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 (bewerkt) Je hebt de kleurencombinatie van Windows zeker op zilver staan? Dan krijg je het alleen weer goed als je hem op blauw zet dacht ik. Edit: dat is het ook niet. Bewerkt: 11 december 2006 door gta_rulez Reageren
Dx11 Geplaatst: 11 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2006 (bewerkt) Zover ik weet is dit onmogelijk,Wat wel mogelijk is legaal en gratis een ander thema te downloaden en ook nog virus vrij. dat kan je op een officiële site vinden van Firefox, op deze site. Veel plezier ermee. Bye, Giovanni het is dus al een thema wat ik in de 1e post ookal zei, maarja het ligt ook niet aan de kleurencombinatie, ik heb geen blauw of zilver, ik heb ook een windows thema, zie: zo ziet dus mijn windows en firefox eruit. Bewerkt: 11 december 2006 door DX11 Reageren
ikt Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 Het oude FireFox thema voor 2.0 Klikkie Dit gebruik ik ook =D Reageren
Dx11 Geplaatst: 11 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2006 Het oude FireFox thema voor 2.0 Klikkie Dit gebruik ik ook =D Ja die heb ik ook wel hoor, maar wil natuurlijk dit thema houden anders had ik m niet gedownload he Reageren
Preddy Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 Ik denk dat je hier eens moet kijken. Het is een uitleg hoe je een skin maakt/verandert en volgens mij moet jouw probleem ermee op te lossen zijn. Reageren
SWYV Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 ik weet niet of het aan me ligt of andere leden hier die zich vergissen, de topic maker bedoelt wss om de link die reeds geklikt is ene ander kleur te geven doe zo Extra => Opties => Inhoud dan onderaan zoeken naar KLEUREN => koppelingkleuren veranderen Reageren
Dx11 Geplaatst: 11 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2006 ik weet niet of het aan me ligt of andere leden hier die zich vergissen, de topic maker bedoelt wss om de link die reeds geklikt is ene ander kleur te gevendoe zo Extra => Opties => Inhoud dan onderaan zoeken naar KLEUREN => koppelingkleuren veranderen plaatje het gaat niet om de koppelingen want dat zijn geklikte links, het gaat om de linkbalk bovenin, BTW waar heb je dat thema vandaan dan download ik die wel, is welmooi, ben ik gelijk van het probleem af! Reageren
SWYV Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 (bewerkt) ik gebruik oude versie van firefox namelijk 1.5.08 ofzo Bewerkt: 11 december 2006 door SWYV Reageren
Dx11 Geplaatst: 11 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2006 ik gebruik oude versie van firefox namelijk 1.5 ofzojamaar waar heb je dat thema vandaan? Reageren
SWYV Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 https://addons.mozilla.org/search.php?app=f...=10&left=20 van de firefox site zelf Reageren
Dx11 Geplaatst: 11 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2006 https://addons.mozilla.org/search.php?app=f...=10&left=20van de firefox site zelf dankj, dat thema is helaas nog niet beschikbaar voor 2.0 dus wacht er wel op. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.