Jump to content

Selectie kleurtje veranderen?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb firefox 2.0 beta, en ik heb een thema (wat ik wel graag wil houden) maar als ik een link selecteer bovenin, is het meestal slecht zichtbaar. zo ziet een normale link eruit:

normalelinkvn3.jpg

en zo een geselecteerde:

linkselectiefu9.jpg

kan ik dat ergens veranderen zodat het duidelijker is? bedankt.

Geplaatst:

Zover ik weet is dit onmogelijk,

Wat wel mogelijk is legaal en gratis een ander thema te downloaden en ook nog virus vrij.

dat kan je op een officiële site vinden van Firefox,

op deze site.

Veel plezier ermee.

Bye,

Giovanni

Geplaatst: (bewerkt)

Je hebt de kleurencombinatie van Windows zeker op zilver staan?

Dan krijg je het alleen weer goed als je hem op blauw zet dacht ik.

Edit: dat is het ook niet.

Bewerkt: door gta_rulez
Geplaatst: (bewerkt)
Zover ik weet is dit onmogelijk,

Wat wel mogelijk is legaal en gratis een ander thema te downloaden en ook nog virus vrij.

dat kan je op een officiële site vinden van Firefox,

op deze site.

Veel plezier ermee.

Bye,

Giovanni

het is dus al een thema wat ik in de 1e post ookal zei, maarja het ligt ook niet aan de kleurencombinatie, ik heb geen blauw of zilver, ik heb ook een windows thema, zie:

themafb9.th.jpg

zo ziet dus mijn windows en firefox eruit.

Bewerkt: door DX11
Geplaatst:
Het oude FireFox thema voor 2.0 :)Klikkie

Dit gebruik ik ook =D

Ja die heb ik ook wel hoor, maar wil natuurlijk dit thema houden anders had ik m niet gedownload he :puh:
Geplaatst:

ik weet niet of het aan me ligt of andere leden hier die zich vergissen, de topic maker bedoelt wss om de link die reeds geklikt is ene ander kleur te geven

doe zo

Extra => Opties => Inhoud dan onderaan zoeken naar KLEUREN => koppelingkleuren veranderen

link_markering.jpg

Geplaatst:
ik weet niet of het aan me ligt of andere leden hier die zich vergissen, de topic maker bedoelt wss om de link die reeds geklikt is ene ander kleur te geven

doe zo

Extra => Opties => Inhoud dan onderaan zoeken naar KLEUREN => koppelingkleuren veranderen

plaatje

het gaat niet om de koppelingen want dat zijn geklikte links, het gaat om de linkbalk bovenin, BTW waar heb je dat thema vandaan dan download ik die wel, is welmooi, ben ik gelijk van het probleem af! :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...