joshoon Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Geplaatst: 6 december 2006 (bewerkt) hey, ik was vandaag en gister al flink op zoek naar vista sounds. ik ben me XP flink aan het veranderen naar Vista maar ik zoek dus Vista Sounds van de RTM of van de Final Weet iemand waar ik ze kan halen? erg bedankt Bewerkt: 6 december 2006 door joshoon Reageren
Flitskikker Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 Die heb ik laatst nog gedownload. Maak eerst een backup van C:\WINDOWS\Media Daarna download je dit bestand en pak je het uit in C:\WINDOWS\Media. Succes ermee! Mvg, Flitskikker Reageren
Dynamic Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 Nu kom ik met een vraag aanzetten. Wat voorn geluid veranderd in die van Vista? korte vraag maar dat maakt niet uit. Mijn dank is zeer groot voor antwoord Bye, Giovanni Reageren
joshoon Geplaatst: 11 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2006 ik kom eerst even op Flitskikker: Bedankt voor je moeite hoor, maar ik heb Vista op mijn laptop Windows Vista Final Nederlands en daar kan ik ze al af gehaalt, toch bedankt voor de moeite nou kom ik op Dynamic: Ik ben een beetje verslaaft aan vista denk ik:P en ik moet gewoon wat nieuws Maar nou kom ik even met een andere vraag : Voor Flitskikker, Hoe maak je z'n setupje? alvast bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.