Jump to content

[Opinie] Wat vindt jij de beste gang?


jurr.p

Recommended Posts

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • jurr.p

    7

  • dynastus

    4

  • franker

    2

  • M4X

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vice City Stories kan je ook afkorten als VCS, want ''vcs strry's'' komt best vaag over.

Ik vind de Sharks het vetste, met hun AK's en pakjes. Ook die jeeps vind ik leuk bij het beeld van Vice City Stories passen. Ik vind het jammer dat ze zo snel uitgeroeid zijn, want ik ze ze gewoon vet. Maar aan de andere kant is het wel handig, niet meer steeds stoppende jeeps waar ze met z'n drieën uitstappen en je half dood knallen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Vice City Stories kan je ook afkorten als VCS, want ''vcs strry's'' komt best vaag over.

Ik vind de Sharks het vetste, met hun AK's en pakjes. Ook die jeeps vind ik leuk bij het beeld van Vice City Stories passen. Ik vind het jammer dat ze zo snel uitgeroeid zijn, want ik ze ze gewoon vet. Maar aan de andere kant is het wel handig, niet meer steeds stoppende jeeps waar ze met z'n drieën uitstappen en je half dood knallen ^_^

sorry me computer typt soms wat letters te weinig of te veel

Link to comment
Delen op andere websites

hoe ziet shark er uit kan iemand screen plaatsen

De Sharks zijn een gang die voornamelijk voorkomen in het zuiden van Vice City. Ze hebben blauwe of rode bloesjes aan en zien er erg jaren 80' uit. Ze hebben een Jeep-achtige gang car, deze gaat erg hard en als ze uitstappen hebben ze altijd sterke AK's bij zich. Ze hebben ruzie met jouw en de Bikers, maar na al hun Empire buildings te hebben veroverd en als je ver bent in de storyline kom je ze niet of nauwelijks meer tegen. Ik heb helaas geen screen voor je, maar aan de info hierboven moet je genoeg hebben. Ik zou dus oppassen als je bij ze in de buurt bent...

Link to comment
Delen op andere websites

hoe ziet shark er uit kan iemand screen plaatsen

De Sharks zijn een gang die voornamelijk voorkomen in het zuiden van Vice City. Ze hebben blauwe of rode bloesjes aan en zien er erg jaren 80' uit. Ze hebben een Jeep-achtige gang car, deze gaat erg hard en als ze uitstappen hebben ze altijd sterke AK's bij zich. Ze hebben ruzie met jouw en de Bikers, maar na al hun Empire buildings te hebben veroverd en als je ver bent in de storyline kom je ze niet of nauwelijks meer tegen. Ik heb helaas geen screen voor je, maar aan de info hierboven moet je genoeg hebben. Ik zou dus oppassen als je bij ze in de buurt bent...

Sharks

From WikiGTA - De Nederlandse Grand Theft Auto walkthrough!

Gang

Naam Sharks

Gangleider Onbekend

Locatie Vice City

Kleur Blauw

Wapen M4, Micro-SMG, Uzi

Gangcar Gang Rancher

Rivaal Vance Family, Biker Gang

GTA GTA Vice City Stories

De Sharks is een nieuwe gang in GTA Vice City Stories, die zich ophouden in het oostelijke eiland van Vice City. Ze runnen een aantal bedrijven, die je kan overnemen via de Empire Building-feature. Het zijn mensen die niet over zich heen laten lopen: wanneer je ze in de weg staat, zijn ze niet bang om met hun Gang Rancher je achterna te komen en met gevaarlijke M4's en Uzi's drive-by's op je uit te voeren. Meestal hebben ze gangwars met de Biker Gang, als ze het met elkaar niet eens zijn over de bedrijven. Uiteraard hebben ze ook ruzie met de Vance Family, als Victor Vance hun bedrijven afhandig probeert te maken.

Retrieved from "http://nl.wikigta.org/index.php/Sharks"

Link to comment
Delen op andere websites

Sharks hebben ook voornamelijk franse toupetjes op (dacht ik).

Ontopic:

Mijn favorite gang is die van de vance familie. Ze hebben chille guns (AK's bijv.), er zijn altijd vet veel rond je empire buildings. En het belangrijkste: ZE HOREN BIJ JE!!! ( :duh: )

Link to comment
Delen op andere websites

Bikers zien er DA BOM! uit maar sharks zijn het stoerst, ze zien er uit als touristen die ff oorlogje gaan spele :D

jah ze zijn alemaal wel vet maar mijn top 5 is :

1-army gang

2-vance family's

3-sharks

4-bikers

5-trailer park maffia

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...