RobertSA Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 Ik vind The Cholos het vetst, met die knuppels en hoe ze praten enzo. En de bikers vind ik ook rlaxx. Reageren
nick Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 De mijne is de Vance Family En Bikers het minst, omdat ik gek werd omdat ze steeds mun filialen aanvielen :P Maar heb ze nu uitgeroeid :P Reageren
duckman007 Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 vance family omdat de mensen die bij mij gebouwen staan ik kan recruiten en dat ze me dan helpen en sommige hebben ook nog ak 47s Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 De sharks met hun coole rancher en sterke wapens Reageren
weci Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 Ik stem ook voor de army-gang, maar wat wel vervelend is, is dat die je zo snel doodmaken. Reageren
jurr.p Geplaatst: 8 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2006 Ik stem ook voor de army-gang, maar wat welvervelend is, is dat die je zo snel doodmaken. jah das wel vervelend ik kwan een keer binnen stieken vermoord zo'n gasie met me hannden met driehoekje en dan driehoekje paks'n wapen vermoord de anderen ook zo en wil ik de laatste ook zoo killen wordt ik ge kild Reageren
Jestar Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 SHARKS ZEKERS WEL.... Hun doen een drive by en je heb geen kans om weg te lopen ofzo... Reageren
jurr.p Geplaatst: 10 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2006 Ik stem ook voor de army-gang, maar wat wel vervelend is, is dat die je zo snel doodmaken. jah das wel vervelend ik kwan een keer binnen stieken vermoord zo'n gasie met me hannden met driehoekje en dan driehoekje paks'n wapen vermoord de anderen ook zo en wil ik de laatste ook zoo killen wordt ik ge kild ooh jawel hoor ik knal ze gewoon oferhoop Reageren
Karaev Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 Ik vind The Cholos wel cool alleen ik weet nog niet echt welke ik de beste vind ze zijn allemaal wel cool Reageren
sevaboy Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 ik vind de cholos en de bikers egt cool zeker de bikers ze zijn als vikings op de motor en de cholos zin egte bangerikken maar soms zijn ze cool zeker met die sabre's Reageren
Big Vic Vance Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Ik vind de cholo's ook het vetst, omdat ze gewoon mooie kleding hebbe enzo, en die gangstertaal die ze gebruiken is ook wel grappig. Wel jammer dat ze zo makkelijk en snel te vernietig3en zijn vind ik. Reageren
Oosterse-Gang Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Ik vind de Cholo's wel het lijpste. Ze praten zo raar, en hun kleding en de auto's zijn wel lijp. Wat ik een stomme actie van ze vond toen ze in de missie Havana good time die Umberto piniata ofzo kapot sloegen en ontplofte Reageren
big-gangster Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 ik vindt het wel raar dat niemand los cabrones zegt hun met die pianta dat is echt vet Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Cholos, altijd ruzie met ze en ze praten met zo'n rare accent. Die accents zijn echt vet. Ik vind Los Cabrones ook wel cool, oftewel de Cubans. Die Mexicanen en Cubanen kunnen echt raar praten, dat is wel een goed deel van GTA. Reageren
BangBros Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 Ik vind mijn eigen gang de beste met allemaal AK's das echt tof - - - - - - - - - Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.