franker Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 de bikers zien er het stoerste uit ze zijn soms echt angstaanwekkend Reageren
paul007 Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Ik kies voor de Vance Familie. Eigenlijk om dezelfde reden als BangBros. Wat wil je nog meer dan 3 gangmembers achter je aan lopen met dikke AK's. Life is good Mazzel Reageren
Boris H. Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Ik vind de Cholos en de Los Cabrones het leukst. Ze zijn stoer gekleed, hebben mooie wagens en zoals hierboven gezegd: ze praten mooi. Ik vind ze echt cool en helemaal in het vice city sfeertje passen. Boris H. Reageren
Wijst Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Ik stem voor de army gang zijn sterk hebben tanks enzo Reageren
duikertje Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 ikl vind alle gangs wel leuk alleen de sharks zijn wel lastig want hun schieten altijd na als je een gebouw hebt overgenomen >>> Door SummerBase: Het gaat erom welke je het beste vindt niet het lastigste, of dat je ze allemaal wel leuk vindt. <<< Reageren
Tomvanhulst Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 ik vind de army gang omdat die de beste wapens bij zich draagt Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 De Vance family. Het is gewoon simpelweg de beste Reageren
Mendez Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Cholo's die hebben ook een vette gangcar Reageren
aznstryker Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 ik stem voor de cholos die cholos sabre is zo cool!! en ze zien er stoer uit Reageren
wiekash Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 ik vind ze allemaal wel leuk, als ze maar niet op je schieten Reageren
mastermatti3 Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 ik vind vance family's wel het coolst dit vin ik de coolste 1-vance family's 2-bikers 3-sharks >>> Door SummerBase: Het is de bedoeling dat je één kiest. Niet drie, het is geen ramp hoor, maar zo voorkom je onduidelijkheid als we hier wat van zeggen. <<< Reageren
Twankala Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 the army gang!!!! door hun geweren, jeeps, pakjes, en als laatste natuurlijk JERRY MARTINEZ!!! Reageren
Mastertuner Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Die Bikers vind ik wel vet. Zo'n haarband (ze hebben geen haar ) op het hoofd Dat is mijn favo Reageren
Big Playahh Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 die golf club die zijn makelijk te verslaan >>> Door SummerBase: Overmate aan smilies even weggehaald. <<< Reageren
fulltime PSPer Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Ik vindt de Trailer Park Mafia wel geinig Maar de stoerste gang is toch wel de Army gang . Alleen is die Martinez een eikel Wel ik vindt die army gang niet zo erg cool maar die martinez is misschien wel een ambetante eikel maar hij heeft wel een goede humor.. en altijd zo dubbelzinnig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.