Jump to content

vice city


gta-san-andreas-lover1000

Recommended Posts

Ik heb grand teft auto vice city gekregen voor mijn sinterklaas maar ik weet de besturing niet kan iemand zeggen hoe je gas moet geven enzo .en wat de leuke punten zijn in vice city

Link to comment
Delen op andere websites

De besturing is hier te vinden op WiKiGTA. Ik zou ze hier voor je neerzetten maar dat kan niet aangezien ze op WiKiGTA afbeeldingen gebruiken en dat is nogal lastig om hier even neer te zetten. De link die ik je gaf gaat over besturing een, wellicht heb je besturing twee dan moet je even op Start drukken en vervolgens op Controls en vervolgens selecteer je configuration 1. Veel plezier met je nieuwe spel.

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Om alles op te noemen zou te veel werk zijn. Dus je kunt hier de controls van Vice City vinden. Daarnaast kan je de controls vinden in het boekje van Vice City op pagina 3.

De leuke punten van Vice City zijn:

  • De personages
  • De sfeer
  • Goede muziek
  • De Graphics zijn goed.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

De besturing is hier te vinden op WiKiGTA. Ik zou ze hier voor je neerzetten maar dat kan niet aangezien ze op WiKiGTA afbeeldingen gebruiken en dat is nogal lastig om hier even neer te zetten. De link die ik je gaf gaat over besturing een, wellicht heb je besturing twee dan moet je even op Start drukken en vervolgens op Controls en vervolgens selecteer je configuration 1. Veel plezier met je nieuwe spel.
ik wil niet lullig zijn, maar je gaf zojuist de besturing van vice city stories terwijl de normale vice city gevraagd werd. maarja de link van colonel cortez klopt wel.

goede punten:

+geweldigge sfeer

+mooie voertuigen

+leuke missies

+regen effecten (uniek in vice city)

+lazer sniper (uniek in vice city)

-niet kunnen zwemmen.

Bewerkt: door DX11
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...