JelleVD Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Geplaatst: 6 december 2006 Hoe verander ik wapens van Gang(s)?? We zijn er mee bezig met de Army Mod, maar we komen er niet uit. Mvg, JelleVD Reageren
SWYV Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Geplaatst: 6 december 2006 ik ben bang dat dit moet doen met de scripting gaat doen maar zware gevolg: nieuwe spel vereist Reageren
slurfie Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 ik ben bang dat dit moet doen met de scripting gaat doen maar zware gevolg: nieuwe spel vereist Savegame of héél SA? Reageren
SWYV Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 allebei, nieuwe spel: - begin bij 0% - opgeslagen savegames werken niet bij de gemodde main.scm Reageren
slurfie Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 allebei, nieuwe spel:- begin bij 0% - opgeslagen savegames werken niet bij de gemodde main.scm ik bedoel SA opnieuw installeren. Reageren
SWYV Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 dat niet hoor, gelukkig maar, maar als jij de wapens bij de gangs wijzigt met MAIN.SCM dan ben jij wel verplicht om nieuwe spel te doen Reageren
slurfie Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 (bewerkt) OK, dan is het goed. Nieuw spel moet toch als je de SCM mod. Bedankt. * weet je miss ook waar dat staat in de SCM? * Bewerkt: 10 december 2006 door slurfie Reageren
SWYV Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 ik weet niet waar aan te passen maar ik hou mezelf toch niet zoveel aan de SCM want het is scripten en is heel lastig en moeilijk ik hou mezelf toch lekker aan de moddelingen enz.. Reageren
JelleVD Geplaatst: 11 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2006 Bedankt voor je tips JelleVD Reageren
Black Force Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Als je dat wil moet je zoeken in het SCM script naar woorden als: gang of iets in die richting. ik weet alleen niet of dit wel in het script staat en ik weet ook niet in welke. Ik gok erop dat dat in ieder geval niet in de main.scm staaT. Reageren
Puma Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Erm.. misschien in de "weapon.dat"? Reageren
Proximitus Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 nee, dat is alleen maar info over de wapens, hoeveel ammo je hebt, hoe snel je ermee kan schieten enzo. iets dergelijks met gangs heb ik er nog niet tussen zien staan. Reageren
JelleVD Geplaatst: 13 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Daar heb ik ook gekeken: geen resultaat . Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Heej Jelle & Slurfie misschien moet je kijken in main.scm bij Families Of Grove O.I.D. en ballas zijn natuurlijk balla's Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.