Jump to content

Wang car

Recommended Posts

Geplaatst:
Hoe krijg je de auto`s van AUTOS in de showroom van Wang cars

Ik snap je vraag niet helemaal van bedoel je met de auto's van AUTOS? Ik kan je wel informatie geven over Wang Cars, maar kan je je vraag eerst even goed formuleren?

Geplaatst: (bewerkt)

ik denk dat hij otto's auto's bedoelt, toch?

in een missie moet je er twee jatten, maar voor de rest bepaal je niet wat er inwang komt helaas (dus je kunt er geen tank laten spawnen ofoz...)

Bewerkt: door $NeoSyp$
Geplaatst:

Je krijgt auto's in de showroom van Wang door simpel weg de missies in SF bij je garage te doen ;) Je moet daar steeds een auto stelen, en die komt dan in je showroom (als je die dan gekocht hebt ;).

Na zon missie met CESAR,lieten ze een garagedeur zien,waar je auto`s vaN ottos autos kon pikken???????????????

maar die garage wil niet open

Bewerkt: door GTA-Master100
Geplaatst:
Na zon missie met CESAR,lieten ze een garagedeur zien,waar je auto`s vaN ottos autos kon pikken???????????????

maar die garage wil niet open

Missien bedoel je een garage waar je auto's kan tunen. Dat kan alleen met de auto's van WAng cars, die in de showroom staan, met die auto's gaat de deur waarschijnlijk wel open.. succes

hij gaat juisdt niet open voor de auto's in de showroom, die moetr je modden bij hells wheel arch angels

Bewerkt: door $NeoSyp$
Geplaatst:

In de missie Test Drive zal je op het einde inderdaad 2 auto's in de garage zetten. Maar dit is gewoon je eigen garage en dus niet de Wang Cars garage, later in het spel kan je ook geen auto's meer in die garage zetten, het is dus alleen in die missie zo.

Na de missie Zeroing In word de Tuneshop Wheel Arch Angels geopent, deze tuneshop bevind zich in Ocean Flats. En deze gaat alleen open voor de volgende auto's:

•Sultan

•Elegy

•Uranus

•Flash

•Jester

•Stratum

Wheel Arch Angels bevind zich hier:

sanfierroradar1it1.png

Ik weet niet of het op de PC anders is maar 1 van de auto's die je tijdens de missie jat komt niet in de garage van Wang Cars, er komt wel 'n andere auto te staan bij mij op PS2.

Ik weet niet meer welke missie het is maar je brengt dan een Jester naar de garage en als je Wang Cars inloopt is er een Savanna bijgekomen ... misschien omdat Cesar graag een eigen auto bij Wang wil zetten? Hij rijdt namelijk vaak in een Savanna.

Edit: Of heeft hij de Savanna ingeruild voor de Jester :)

Bewerkt: door _KoE_Mzungu

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...