jurr.p Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2006 hoi, wie woonter in almere leift haven en heeft een psp met gta vcs en wil met mij multyplayeren grtz jurr.p Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
60 Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2006 mag je dat zomaar vragen in een topic?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Qyeh Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2006 hoi, wie woonter in almere leift haven en heeft een psp met gta vcs en wil met mij multyplayeren grtz jurr.p Zelf woon ik heel ergens anders, dus sorry.. Ik wil ook graag eens met iemand multiplayeren. mag je dat zomaar vragen in een topic?? Ik wil niet vervelend zijn, maar volgens mij staat dit nergens in de regels, dus zal het wel gewoon mogen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jurr.p Geplaatst: 7 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 december 2006 hoi, wie woonter in almere leift haven en heeft een psp met gta vcs en wil met mij multyplayeren grtz jurr.p Zelf woon ik heel ergens anders, dus sorry.. Ik wil ook graag eens met iemand multiplayeren. mag je dat zomaar vragen in een topic?? Ik wil niet vervelend zijn, maar volgens mij staat dit nergens in de regels, dus zal het wel gewoon mogen. jah denk ik ook en hoe anders vind ik een psp hebbende gta fan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2006 Inderdaad staat deze vraag nergens in de regels, maar aan de andere kant zijn we natuurlijk geen koppel-site . Ik snap echter zonder meer dat mensen met een PSP af en toe de behoefte voelen om met anderen gezellig een online game te doen. Wellicht kunnen we dit topic inderdaad gebruiken als een soort van contact-rubriek: geef door middel van een post aan dat je graag een PSP-"maatje" zoekt en vermeldt daarbij je woonplaats. Iemand bij jou in de buurt kan dan contact leggen via PM. Geef MSN- en andere adressen / persoonlijke gegevens alleen per PM door! En voor alle zekerheid: ik neem aan dat we niemand meer de mogelijke gevaren van een internet-ontmoeting hoeven uit te leggen. Overtuig je eerst van iemand vóórdat je ergens heen gaat..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jurr.p Geplaatst: 7 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 december 2006 Inderdaad staat deze vraag nergens in de regels, maar aan de andere kant zijn we natuurlijk geen koppel-site . Ik snap echter zonder meer dat mensen met een PSP af en toe de behoefte voelen om met anderen gezellig een online game te doen.Wellicht kunnen we dit topic inderdaad gebruiken als een soort van contact-rubriek: geef door middel van een post aan dat je graag een PSP-"maatje" zoekt en vermeldt daarbij je woonplaats. Iemand bij jou in de buurt kan dan contact leggen via PM. Geef MSN- en andere adressen / persoonlijke gegevens alleen per PM door! En voor alle zekerheid: ik neem aan dat we niemand meer de mogelijke gevaren van een internet-ontmoeting hoeven uit te leggen. Overtuig je eerst van iemand vóórdat je ergens heen gaat..... jah klinkt goed heel goed........ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.