Nemean^inf Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 Het snel starten verdwijnt bij het opnieuw opstarten, Ok verplaatst de prullenbak zichzelf elke keer naar de rechter boven hoek. Is hier een oplossing voor? Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 Dan sluit je waarschijnlijk niet goed af verder zou ik ut niet weten Reageren
Bassiej Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 (bewerkt) Het snel starten verdwijnt bij het opnieuw opstarten, Ok verplaatst de prullenbak zichzelf elke keer naar de rechter boven hoek.Is hier een oplossing voor? Voor je prullenbak: Zorg dat 'automatisch schikken' onder "rechtermuis>Pictogrammen schikken op" uit staat. Voor het 'snelstarten': klik met rechts op je startbalk en klik op eigenschappen. Ga naar het tabblad 'taakbalk' en zorg dat het vinkje 'welkbalk snel starten weergeven' aan staat Bewerkt: 7 december 2006 door Bassiej26 Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 7 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2006 Enkele dingen, het geen van de prullenbak hij sprong van Rechts onder naar Links boven, elke keer na het opnieuw opstarten. Wat betreft de taakbalk dat kon je zo vaak doen als je wou maar werken deed hij niet. Daarnaast kwam dat wanneer ik bij uitvoeren de register editor opende het hele register open stond, wat bij mij nooit voorkomt om over netjes te praten sluit ik alles altijd af. Waarschijnlijk is er in het register een sleutel verwijdert. PC terug gesteld herstel punten gemaakt met Rollback en we kunnen er weer tegen aan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.