Jump to content

Heeft iemand de USA Versie van VC

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo

ik vraag me af of er hier nog meer mensen zijn met de USA versie van GTA VC Stories

ik ben namelijk opzoek naar iemand die dan voor mijn ff een missie kan halen

wand een EU savegame pakt ie niet , kan ik daar niet iets aan doen ?

Geplaatst:
Hallo

ik vraag me af of er hier nog meer mensen zijn met de USA versie van GTA VC Stories

ik ben namelijk opzoek naar iemand die dan voor mijn ff een missie kan halen

wand een EU savegame pakt ie niet , kan ik daar niet iets aan doen ?

Kan je deze missie echt niet zelf halen, met hulp van Wikigta en/of een vriend die hier goed in is? Als dit echt niet mogelijk is zou ik even op een Amerikaans GTA forum kijken, zoals GTA-Boards. Hier willen ze hem vast wel voor je doen. Dit is alleen als je de USA versie echt niet op de EU versie kan spelen, wat ik betwijfel. Hier zul je weinig mensen met de USA versie vinden. Dus registreer je hier, en ik neem aan dat er hier wel iemand is met de USA versie die hem voor je wilt doen.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik had wel GTA VCS op 2 November in huis, 8 dagen voor de EU launch. de een zegt dat het een UK versie was de ander zegt weer een US versie. het maakt me niet zoveel uit. Ik heb wel de hele story line uitgehaald. en ik ga ervan uit dat iedereen dit wel kan. gewoon blijfen proberen totdat het lukt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...