ACID Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 paar vraagjes over bia: hell's highway en enemy territory quake wars waaneer releasen ze ? komt er in bia: hell's highway, ook online mode ? Reageren
j0ry Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 huhu meer uitleg wat is dat Reageren
ACID Geplaatst: 7 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2006 j0ry dit heet postboost waar jij mee bezig bent als je niet weet waar ik het over heb zeg dan niks kan er iemand anders nog helpen ? Reageren
SWYV Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 heb jij de sites van dit games gecheckt? want meestal staat op de index van wanneer die uit zullen zijn en op welke consoles dacht ik Reageren
ACID Geplaatst: 7 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2006 oke, en heeft brothers in arms hells highway ook online mode ? Reageren
Backsmash Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 ik denk het wel omdat alle bia's online hebben. alleen wat ik het nadeel vind is dat er vaak bijna tot geen mensen na een tijdje online spelen. Reageren
ACID Geplaatst: 7 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2006 ok thx dit worden allebei megavette games Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.