Damos Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 Ik wou eerst personages maken maar ik ben van gedachten veranderd e wou nu de :Flying Dutchman namaken van Ptrates of the Carribean. weet iemand een tut om schepen te maekn. Reageren
Wazuup Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 Ik wou eerst personages maken maar ik ben van gedachten veranderd e wou nu de :Flying Dutchman namaken van Ptrates of the Carribean.weet iemand een tut om schepen te maekn. Ik kon helaas geen specifieke tutorial voor schepen voor je vinden (op eentje voor een spaceship na dan). Maar opzich maakt dat niet zoveel uit. Als je eenmaal 3dsmax goed door hebt, en goed met de verschillende functies kunt werken, gaat het eigenlijk allemaal vanzelf wel. Het komt vooral neer op logisch nadenken, bijvoorbeeld waar kan ik de mast van maken? Van een cilinder natuurlijk, die je nog veel details kan geven. Ik raad je aan de tutorials van 3dtotal eens door te nemen, of kijk hier gewoon in de Master Tutorial List. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.