orange123 Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 Eej mensen, Ik heb een signature en avater gemaakt. Wat vinden julie ervan? orange123 Reageren
.Levi. Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 Iedereen ziet signatures anders dan anderen. Toen ik het voor het eerst zag leek het erop eigenlijk nog steeds alsof de auto vliegt vanaf de aarde (misschien is dit ook bedoelt). Het zwarte op de background is dan het land en dat blauwgroenige is dan water. Vind het best een grappig gezicht. Het groene gloed kun je wel iets verminderen wat mij betreft. Je naam zie ik liever zonder een groene stroke. Verder wel een leuke signature, alleen is de background mij toch iets te saai. Je avatar vind ik wel iets hebben, het is natuurlijk ook in de sfeer van je signature wat erg goed bij elkaar past. Alleen ook daar vind ik de groene stroke om de tekst niet zo goed passen, zonder zou volgens mij beter staan. Reageren
bas_chelsea Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 ik ben niet zoon fan van auto sigs maar oke ,, de render vind ik wel mooi !!! mijn complimenten. de bg vind ik nog te kaal ,, doe op de bg een leuke brush ofzo ,, de text is opzich wel oke ,, maar doe het groen ietsjes donkerder en iets dunner. dan is de text oke! 7,5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.