60 Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 ik heb 1 keer distribution gespeelt en daarna niet meer, heb alle auto's gekocht en wou weer geld verdienen had maar 1050.- over e dacht laat ik ff distribution spelen maar marker weg weet iemand hoe ik moet starten met distribution (heb gespeelt direct na het over nemen van het pakhuis) of heeft iemand tips om geld te verdienen ik zie pics daar hebben ze miljoenen en miljoenen dat wil ik ook maar soms kan ik net een auto/boot kopen en dan kan ik opnieuw sparen...........ikwil rijk worden maar hoe????? iemand hulp bij distribution of andere tips ook welkom!!!!!!!!!!!!111 gr 60 cent Reageren
Svenie Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 (bewerkt) De Distribution missie in het warenhuis van Tony is naar mijn weten, slechts eenmaal bespeelbaar! Je kan wel op een andere manier geld verdienen. Als je naar je menu gaat, om je missies van Felix te bekijken, dan zie je ook onderaan 4 kleine pictogrammen staan. Deze geven je personeel aan: een Assassin, een Driver en een Enforcer. Ik zelf heb de Assassin nog niet vrijgespeeld, maar wel de overige twee! Als je op zo een pictogram klikt, dan kan je speciale missies doen met de vernoemde personage's. Als je bijvoorbeeld missies doet als Driver, dan moet je auto's van punt A naar punt B brengen, hier krijg je meestal een flinke beloning voor. De Enforcer brengt ook heel wat op! Bij hem is het de bedoeling om vijandelijk gangs van Toni uit te schakelen, hier krijg je natuurlijk de nodige wapens voor. Ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb, en ik wil je veel succes wensen! Bewerkt: 7 december 2006 door Svenie Reageren
60 Geplaatst: 7 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2006 (bewerkt) heel erg bedankt ik heb aleen nog een vraag ik had een keer in1 keer 700g drugs gekocht maar weet niet hoe weet jij of anderen hier meer van dat zou ik heel fijn vinden EDIT: trouwens hoe verwissel je van kleding??? Bewerkt: 7 december 2006 door 60-cent Reageren
Svenie Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 Ik weet niet als je het daadwerkelijk hebt gekocht, je komt namelijk in verschillende missies met drugs in contact. Deze worden dan in de vorm van pakjes weergegeven. Als voorbeeld geef ik de missie waarin je Nacho Contreras moet vermoorden. Op je weg naar zijn kleine schuilplaats op zijn schip, kom je verschillende pakjes tegen, volgens mij bevatte deze al zo'n 100 G drugs, dus dat is makkelijk gevonden, zonder zelfs maar te betalen. Wat ook zou kunnen is, dat je een Drugsdealer van op de straat hebt vermoord! Zij hebben altijd een grote lading drugs op zak. Ik kan het in jouw geval natuurlijk niet weten. In Scarface The World is Yours. wissel je automatisch van kleding. Als je bijvoorbeeld Miami verlaat, om The Sandman te bezoeken dan wordt je kleding gewoon verwisselt. Dus je kan niet zelf kiezen welke kleding je draagt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.