csio Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 Hey, waar kun je een Idaho vinden?? Rijden die gewoon rond, ik kan er anders geen een ontdekken na een paar dagen rondrijden... Reageren
The GamerII Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 hij rijd vaak in de buurt bij umberto robina ofzo dus vlakbij sunshine ! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 Hey, waar kun je een Idaho vinden?? Rijden die gewoon rond, ik kan er anders geen een ontdekken na een paar dagen rondrijden... Het is is inderdaad een lastige auto om te vinden, ik heb er ook altijd moeite mee. Ik kom hem zo af en toe eens tegen in Vice Point en/of Downtown. Ik garandeer je natuurlijk niet dat je er straks ook één aantreft, het is meer een kwestie van veel geluk hebben, en goed kijken/zoeken. Reageren
csio Geplaatst: 7 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2006 ok ik zal es kijken bij t cafe. Of op het dak staan bij Hyman Condo dan heb ik een goed uitzicht... Reageren
Bassiej Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Je kan het besten met verschillende auto's een beetje rondrijden met sommige auto's spawnen er hele andere auto's op de weg. Als je bijv. in een Infernus zit, heb je meer kans om een andere sportwagen (Comet, Phoenix, etc.) tegen te komen. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Je kunt het beste naar het savehuis dichtbij leaf links gaan, daar spwant vaak een idaho naast Reageren
Proximitus Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 Eigenlijk moet je er helemaal niet naar op zoek gaan, dan vind je ze juist niet (althans, dat heb ik altijd.. ) Maar je moet op wikigta goed kijken hoe die er uit ziet, en gewoon verder gaan met het spel. dan kom je hem vanzelf een keer tegen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.