Jump to content

Idaho Import Garage


csio

Recommended Posts

Hey, waar kun je een Idaho vinden?? Rijden die gewoon rond, ik kan er anders geen een ontdekken na een paar dagen rondrijden...

Het is is inderdaad een lastige auto om te vinden, ik heb er ook altijd moeite mee. Ik kom hem zo af en toe eens tegen in Vice Point en/of Downtown. Ik garandeer je natuurlijk niet dat je er straks ook één aantreft, het is meer een kwestie van veel geluk hebben, en goed kijken/zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan het besten met verschillende auto's een beetje rondrijden met sommige auto's spawnen er hele andere auto's op de weg. Als je bijv. in een Infernus zit, heb je meer kans om een andere sportwagen (Comet, Phoenix, etc.) tegen te komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk moet je er helemaal niet naar op zoek gaan, dan vind je ze juist niet (althans, dat heb ik altijd.. ) Maar je moet op wikigta goed kijken hoe die er uit ziet, en gewoon verder gaan met het spel. dan kom je hem vanzelf een keer tegen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...