Zeus Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 Hey, Ik heb GTA 100% uitgespeeld, zonder cheats dus. Als ik nu cheats ga gebruiken heeft dat dan negatieve effecten op het spel? En als ik niet opsla? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 Hey,Ik heb GTA 100% uitgespeeld, zonder cheats dus. Als ik nu cheats ga gebruiken heeft dat dan negatieve effecten op het spel? En als ik niet opsla? Als je GTA toch al 100% hebt uitgespeeld kun je gerust gaan cheaten. Standaard cheats zoals de wapen- en health cheats zijn sowieso niet schadelijk, ook als je nog niet 100% hebt. Bovendien kun je na het cheaten ook gewoon direct afsluiten, er gaat immers niks verloren omdat je het spel al volledig hebt uitgespeeld. Reageren
Preddy Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 Zonder opslaan kan je in principe alles doen met je saved game. Wanneer je wel opslaat, hebben cheats het effect dat je rank naar beneden gaat. Tevens hebben sommige cheats een blijvend effect, die je dus niet ongedaan kan maken. Als je op zeker wil spelen dus gewoon niet opslaan als je een cheat hebt gebruikt. Reageren
ChzN. Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 (bewerkt) Heey, Je kan toch ook gewoon je savegame backup-en vanuit je Gta User Files En als het niet naar je zin is met de cheats zet je hem weer terug of heb ik dat nou fout Gr. ChzN En anders gewoon zoals -Matthijs- en Preddy al zeiden Bewerkt: 8 december 2006 door ChzN. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.