Jump to content

Alles wat wil je wil vragen en weten


BangBros

IV  

20 leden hebben gestemd

  1. 1. Koop jij meteen PS3 en IV?

    • Ik wacht liever tot PS3 goedkoper is
      10
    • Nee ik koop hem niet dan voor de XBOX360
      6
    • Ik koop hem helemaal niet
      2


Recommended Posts

Er zijn nog helemaal geen screens van GTAIV en er is zelfs nog geen enkel feit bevestigd door Rockstar. Alles wat je nu hoort over GTAIV is pure speculatie, dus dit topic lijkt me niet erg nuttig.

Behalve de release date en dat ie op de RAGE engine draait, waar op ook "Rockstargames presents Table tennis" op draait ;).

Maar om ook nog ff ontopic te blijven, ik wil hem op de PC.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik koop hem voor de X-Box. Mijn Computer is niet goed genoeg,en ik heb niet het geld en zelf vertrouwen om de kast open te schroeven en even videokaartjes te gaan vervangen.

De ps3 is me een beetje te duur,en in japan heeft dat ding nogal zijn kinderziektes.

Dus zo'n mooie doos met zo'n groene X erop lijkt me wel de vetste keus.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

De PS3 is helemaal niet duur. Als je kijkt naar een PC, die kost zo even 1200,-. Ik koop de PS3, wel als hij ietsjes goedkoper is, namelijk wanneer GTA IV uitkomt. Ik koop hem samen met de GTA IV, als ik kijk naar de controls, kan ik beter de PS3 nemen, aangezien ik beter met de controls overweg kan en zelf al een PS2 heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ergens toch wel dat hij voor de pc uit komt . Tot zover alleen niet gta vice city stories en gta liberty city stories . Ik denk dat ze dit gedaan hebben omdat die er misschien op de pc er te slecht eruit zouden zien . Aangezien van psp Naar pc toch nog wel een vlinke stap is .Gta san andreas en vice city en III .Zijn overgerens wel games die naar de pc zijn gegaan . Ik denk dat deze gta Net zoals eerst bij san andreas. Eerst een tijdje alleen nog maar op de ps3 en xbox 360 zal zijn .Maar als we dan paar maandjes verder zijn dat de pc in de gta wereld een come-back maakt .<Denk ik he! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

waarom kan je niet kiezen, ja ik koop hem gelijk, die ps3 met GTA IV. mischien koop ik de ps3 wel eerder als GTA IV.

@ toni caprioni

helemaal gelijk, de playstation 3 is helemaal niet duur, de xbox 360 is gewoon goedkoop. en de ps3 is gewoon normaal in prijs. als je kijkt naar wat er allemaal in zit. :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...