NineEleven Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 Is er iets bekend over het verleden van verdant meadows, waarom is het verlaten? nu we toch bezig zijn: waarom moet je het kopen? Greetz Reageren
The GamerII Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 voor de missies moet je t kopen maar van geschiedenis weet k niks van Reageren
Preddy Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 nu we toch bezig zijn: waarom moet je het kopen? Geschiedenis ervan weet ik niets vanaf, maar van je tweede vraag wel. Zoals je wellicht al weet is het een vereiste om het vliegveld te kopen om de storyline verder te spelen. Toreno vraagt het je, waarna je eerst de Flying School moet halen voordat de storyline bij hem verder gaat. Hij heeft een aantal opdrachten voor je, varierend van het droppen van pakketjes tot het vernietigen van een vliegtuig die er land. Waarom je het moet kopen, ik denk dat Rockstar je op die manier nog een aantal extra garages wilde gunnen, een savehouse en een plek voor beloningen in de vorm van luchtvehikels. Ik zou zeggen dat het een van de betere, zo niet de beste, savehouse is in San An. Nog een beetje extra, alhier. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 Is er iets bekend over het verleden van verdant meadows, waarom is het verlaten? nu we toch bezig zijn: waarom moet je het kopen?Greetz Verdant Meadows is gebasseerd op Mojave Airport. Dit is een groot vliegveld in de Mojave woestijn in Califonië. Hier worden verouderde vliegtuigen gestald en gesloopt. Ook staan er nog goede vliegtuigen opgeslagen. Vanwege de vliegtuigsloop, liggen daar de vliegtuig wrakken. Het ligt ook in de woestijn, net als Mojave Airport. Je moet het kopen om er te leren vliegen. Voor missies van Mike Toreno moet je kunnen vliegen. Het verlaten vliegveld is de geschikte basis voor je vlieglessen, en als uitvalsbasis voor de geheime missies van Toreno. Reageren
NineEleven Geplaatst: 7 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2006 (bewerkt) ik dacht eerst dat het misschien een oude vliegveld was dat van het leger was en het bij area 69 hoorde. aangezien er wel een militaire haven is maar geen vliegveld. als VM inderdaad gebaseerd is op MA dan zou het toch in de lijst van EE moeten staan op SA... anyway, thnx voor de info. Bewerkt: 7 december 2006 door NineEleven Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 (bewerkt) Is er iets bekend over het verleden van verdant meadows, waarom is het verlaten? nu we toch bezig zijn: waarom moet je het kopen?Greetz Het vliegveld in Verdant Meadows is gebaseerd op een kerkhof voor oude vliegtuigen in een woestijn van Amerika. Dat is volgens mij de enige verklaring waarom het verlaten is. Je moet het kopen voor Torino, want Torino vindt het wel handig vindt om zelf een vliegveld te hebben voor z'n zaakjes. Denk maar aan bijvoorbeeld de missie N.O.E. Ten tweede wil Torino, denk ik, dat CJ leert vliegen. Zo kun je voor hem de klusjes klaren die hij zelf niet wil doen en waarvoor je wel moet kunnen vliegen. Zo zou je het een beetje kunnen verklaren aan de hand van het verhaal, maar de echte redenen zijn natuurlijk de redenen die hierboven al genoemd zijn EDIT: Te laat Bewerkt: 7 december 2006 door Piet-Herr Reageren
Gta-Master100 Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 voor de missies moet je t kopen maar van geschiedenis weet k niks van Het is gebaseerd op een vliegtuigbegrafinis en de woestijn om LAS VEGAS Reageren
SWYV Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 vergeet iets niet: de missie waarbij jij moet vliegen in las venturas vb een missie waarbij jij naar liberty City moest vliegen dus ook de reden vandaan + vlieg skill te verhogen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.