Vinnie99 Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 Hej, ik heb een auto gedownload van een site, ik heb hem geinstaleerd maar hij doet het niet:S Hoe doe je het dan wel? kan iemand me dat uitleggem? Reageren
Typhoon Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 Hej, ik heb een auto gedownload van een site, ik heb hem geinstaleerd maar hij doet het niet:SHoe doe je het dan wel? kan iemand me dat uitleggem? Hey Vinnie99 Op dit forum zijn 2 tutorials waarin beschreven staat hoe je een voertuig in GTA San Andreas moet zetten, de 1e tut is met IMG-Tool 2.0 en de 2e met San Andreas Mod Installer (SAMI) SAMI gaat over het algemeen iets makkelijker. De tut over IMG-Tool kan je in dit topic bekijken. De tut over SAMI kan je hier bekijken, als je 1 van die tuts volgt moet de auto gewoon goed geinstalleerd zijn. Voor de spawnplaatsen van de orgineele voertuigen moet je op deze pagina kijken, wanneer je het betreffende voertuig aanklikt kan je bij eigenschappen van het voertuig de spawn plaats bekijken. Kan een mod dit verplaatsen naar Textures & Modelling Help? Reageren
ChzN. Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 Heey welkom op het forum Ten eerste met welk programma instaleer je je downloads? En wat doet het niet precies? Geeft hij al een fout melding bij het installeren of als je gta opent dat hij afsluit bij het laden? Iets duidelijker als het kan Gr ChzN. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.