Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

:ch: Wrrm dat nou weer...

Je bent niet aardig.. en krijgt strax warn van admin omdat je alleen cijfer geeft,, :engel:

Doeidoei :bier:

Ps Christiano ronaldo Is huilebalk (Niet slecht bedoelt), maar hij huilt best veel...

Bewerkt: door Robinsky
0 :bonk:

Nou sorry hoor maar dit slaat nergens op . En het is ook nog eens een fouten rate . Kun je warn voor krijgen

En zonder omwegen voor OFF topic gaan ook.

Ontopic.

Waar werk je mee? En twee vind je het zelf mooi?

Ik zie 2 omgedraaide Slang vrouwen en een kasteel met een ridder.

Rooie text en een zwarte achtergrond.

Geen enkel effect daar bij komt lees je wel eens tutorials? (Hier bedoel ik dus mee omdat dit vaak verkeerd opgevat wordt; of je wel eens een tut voor de software die je gebruikt hebt gelezen)

1. Als je met Photoshop werkt:

2/10

2. Als je met iets anders werkt:

5,5/10

Bewerkt: door -supremecars-

Owkejj Best eerlijk maaruhh..

Je sig past niet echt bij wat je schrijft :$

>>> Door .Levi.: Ze raten jou signature je hoeft niet die van hen te raten..<<<

Bewerkt: door .Levi.
:ch: Wrrm dat nou weer...

Je bent niet aardig.. en krijgt strax warn van admin omdat je alleen cijfer geeft,, :engel:

Doeidoei :bier:

Ps Christiano ronaldo Is huilebalk (Niet slecht bedoelt), maar hij huilt best veel...

Neem dat niet al te letterlijk. En het is nergens voor nodig om dan Ronaldo van zijn signature af te kraken.

Owkejj Best eerlijk maaruhh..

Je sig past niet echt bij wat je schrijft :$

SC geeft kritiek, hij kraakt je niet af. Het komt bij jouw misschien wat afkrakend over (begrijp ik) maar er zitten ook wel wat tips in zijn bericht.

--------------------

Je signature vind ik niet helemaal geslaagd. De kwaliteit van de plaatjes lijkt laag, en die vrouwen zijn ook wat vervormd en de randjes zijn wat raar. De plaatjes die je gebruikt hebt zijn imo dus niet zo mooi.

55% - Het idee is wel leuk, alleen het pakt wat minder mooi uit.

Bewerkt: door Ferre
Geplaatst:
spmv0.png

Je hebt een beetje saaie sig, als je al een andere achtergrond gebruikt ziet hij er waarschijnlijk een stuk mooier uit. De render van de slang-vrouw is op zich wel goed gevonden, maar je hebt helemaal geen effecten toegevoegd en dat maakt het een beetje saai om naar te kijken. Als je PhotoShop gebruikt zal ik net zoals -SupremeCars- al zei de tut's eens doorlezen.

5,7/10

PS, welke Software gebruik je?

Geplaatst:

idd een beetje saaie sig, geen effecten en het lettertype past niet bij de sig... ik vind de ridder ook beetje onduidelijk en de achtergrond is ook beetje saai

tips zijn al gegeven dus ik rate hem maar ff: 4/10 als succes met je volgende sig als die komt

Geplaatst:

Hmm, niet erg een fijne sig, zoiets maak je ook in paint.

- De vrouwen vind ik te uitgerekt en uitgetrokken, lijkt niet erg fijn.

- De tekst, gewoon rood is niks bijzonders aan en past totaal niet bij de sig.

- Geen achtergrond

- Niks echt bijzonders

4.

Ik vind hem niet erg mooi..., Maar waarom heb je dit topic dubbel gepost? Hij staat er namelijk 2 x? Maar goed de signature.... :duh: Heb je trouwens enig idee wat jij het forum aandoet met dit ''werk''. Je krijgt van mij een 2/10 omdat je je naam goed had :klap: .

orange123 :cya::bier:

Bewerkt: door orange123

Robinsky, je hebt lef! Ik zou dit niet durfen eigenlijk. Volgens mij lees jij echt een de eerste stap van een tutorial dat je iets horizantal moet 'flippen'. Doet dat, renderd ff snel een kasteel uit (wat niet mooi gelukt is). Zoekt een soort van ridder om in de poort te doen. Zet je naam erbij en denkt: 'YESSSSSSSSS, weer een signature voor het GTAForum'.

Of niet? Je hebt die vrouwen aan de zijkant nog uitgerekt ook. Ik vind dit toch altijd zo jammer :-( .

Je text heb je heel saai erin gezet. Gewoon schuin met een standaard windows lettertype; Comic Sans. Je text is nog rood ook, wat er totaal niet bij past. Zie je ergens in deze signature (zonder de text) zo vel rood pixeltje? Ik niet.

Over die ridder voor het kasteel: je hebt hem niet eens uitgerenderd. Je hebt gewoon met de Rectangular Marquee tool hem geselecteerd en hem erin geplaakt. Zelfd m'n broertje kan 't nog beter (ja echt) :duh: . Render dus gewoon dat riddertje (van Assassins Creed dacht ik) uit. En plak hem er dan in.

Eigenlijk heb ik geen zin om het te raten, maar ik doe het maar:

14%.

Tip: Lees iets van 3 tutorials. Kijk wat je ervan geleerd hebt. Als je echt wat leuke dingen kan ga je het posten op het forum. Oke?

Dit is kritiek oke? Als je het als afkraken opvat. Sorry!

Bewerkt: door .Antonio
Ik vind hem niet erg mooi..., Maar waarom heb je dit topic dubbel gepost? Hij staat er namelijk 2 x? Maar goed de signature.... :duh: Heb je trouwens enig idee wat jij het forum aandoet met dit ''werk''. Je krijgt van mij een 2/10 omdat je je naam goed had :klap: .

orange123 :cya::bier:

Haha, leuke grap. Doe even normaal! :duh: Het is misschien niet een supersig aan de reacties te lezen, maar om iemand zo belachelijk te maken kan echt niet. "Een 2 omdat je je naam goed had" :td:

Robinsky, je hebt lef! Ik zou dit niet durfen eigenlijk. Volgens mij lees jij echt een de eerste stap van een tutorial dat je iets horizantal moet 'flippen'. Doet dat, renderd ff snel een kasteel uit (wat niet mooi gelukt is). Zoekt een soort van ridder om in de poort te doen. Zet je naam erbij en denkt: 'YESSSSSSSSS, weer een signature voor het GTAForum'.

Of niet? Je hebt die vrouwen aan de zijkant nog uitgerekt ook. Ik vind dit toch altijd zo jammer :-( .

Je text heb je heel saai erin gezet. Gewoon schuin met een standaard windows lettertype; Comic Sans. Je text is nog rood ook, wat er totaal niet bij past. Zie je ergens in deze signature (zonder de text) zo vel rood pixeltje? Ik niet.

Over die ridder voor het kasteel: je hebt hem niet eens uitgerenderd. Je hebt gewoon met de Rectangular Marquee tool hem geselecteerd en hem erin geplaakt. Zelfd m'n broertje kan 't nog beter (ja echt) :duh: . Render dus gewoon dat riddertje (van Assassins Creed dacht ik) uit. En plak hem er dan in.

Eigenlijk heb ik geen zin om het te raten, maar ik doe het maar:

14%.

Tip: Lees iets van 3 tutorials. Kijk wat je ervan geleerd hebt. Als je echt wat leuke dingen kan ga je het posten op het forum. Oke?

Dit is kritiek oke? Als je het als afkraken opvat. Sorry!

Bij mij komt het over als: "Whaajoo, echt lelijk. Een schande! Ga weg en kom pas terug als je iets moois hebt" - Ik denk dat Robinsky dat ook heeft maar dan nog (veel) erger.

- Kom op mensen, je hoeft niet altijd te zeggen wat je denkt. Sommige dingen moet je gewoon voor je houden. En deze man heeft geen Photoshop maar een ander programma. En zeik iemand niet zo af.

Bewerkt: door Ferre

Robinsky, gebruik je Photoshop?

Zo ja, dan heb ik je wat uit te leggen. Ik zie dat je nog geen ster in Photoshop bent en zoals ik het nu moet beoordelen vind ik het beslist niet mooi. Daarom wat tips. Kijk hier eens voor enkele tutorials. Volg wat 'Full Signature Tutorials' om een basis te krijgen bij het maken van een ontwerp. Als je iets niet snapt wat in die tutorials staat kan je beter hier kijken. Dit is een exclusieve PS gids van GTAForum. Hier worden veel dingen besproken. Volg deze dingen eerst voordat je een ontwerp in dit forum post. Ik zie dat je niet tegen kritiek kunt. Niet erg, iedereen heeft zo zijn ding.

Als ik je signature nu bekijk zou ik een achtergrond zoeken die bij de kleuren past. Misschien kan je ook beter een basiskleur kiezen voor je signature, zodat je niet vele kleuren, dof en fel, door elkaar krijgt. Het kasteel in het midden heeft een blauwe kleur met gedeeltes wit, de vrouwendraken hebben een bruine doffe kleur en de tekst 'Robinsky' is fel rood. De vrouwendraken zijn wat smaller gemaakt. Dat lijkt niet echt realistisch en zou ik dat de volgende keer niet doen. Laat ze dezelfde grootte of verklein hem gewoon aan alle kanten. Misschien kan je ook nog wat effecten aan de tekst geven. Zet je tekst ook niet in het midden maar in een plaatsje waar je het wilt laten opvallen.

Ik geef je ontwerp geen cijfer. Ik neem aan dat je genoeg uit de tekst kunt halen. Ik wil je gewoon succes wensen met je volgende ontwerp. ;)

Als je Photoshop niet gebruik moet je even zeggen welk programma je wel gebruikt. ;)

Bewerkt: door Arjen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...