gta_fan_123 Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 kan iemand mij tips geven zodat ik de missie kan halen.. ik kan het vuur maar niet blussen Reageren
Advancegta Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 kan iemand mij tips geven zodat ik de missie kan halen..ik kan het vuur maar niet blussen Ik heb absoluut geen problemen met het blussen gehad in deze Missie maar wellicht weet je niet hoe je moet blussen. Zorg dat je recht voor de brand staat en dat je op een juiste afstand staat (Dit moet je zelf een beetje inschatten). Vervolgens begin je met blussen door de O toets in te drukken. Indien je straal niet goed op de vlammen komen zul je wat heen en weer moeten bewegen met je Analoge Stick of het D-Pad. Indien je de Analoge Stick naar voren richt zal de straal ook een stuk zakken en op deze manier richt je nog beter op de brand. Op tijd aankomen bij de brand is absoluut geen probleem en is makkelijk te doen indien je geen fouten maakt en niet treuzelt. Nog veel succes met de missie en als het niet lukt moet je je Savegame even uploaden en doe ik de missie graag voor je. Reageren
Jestar Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 je moet niet te verweg en niet te dicht bij als je het pookje een beetje naar beneden duwt gaat de ''spuit'' een beetje zakken en je haalt de missie:cya: Reageren
OG-J Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Ik had er eerst ook wat problemen mee. Wanneer je recht voor de brand staat en niet te ver af moet je dus spuiten door op "rondje" te duwen, zoals eerder gezegd mik je dan met het analoogje. Wanneer je water spuit en de brand "sist" (er komt dan ook een soort witte damp vrij) dan moet je deze positie even aan houden, 10 sec ongeveer. Normaal moet dat gedeelte van de brand dan geblust zijn. Veel succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.