InneX Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2006 Ik zou graag filmpjes en screenshots willen kunnen opnemen en maken, ik vraag me alleen af: -hoe kan ik checke welke firmware ik heb -is er iets dat ik kan gebruiken zonder het hele cheatdevice te moeten installereen -als k de goede firmware heb is het dan schadelijk voor mij psps als er al zo'n topic bestaat hoor ik het graag, InneX Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2006 Ik zou graag filmpjes en screenshots willen kunnen opnemen en maken, ik vraag me alleen af:-hoe kan ik checke welke firmware ik heb -is er iets dat ik kan gebruiken zonder het hele cheatdevice te moeten installereen -als k de goede firmware heb is het dan schadelijk voor mij psps als er al zo'n topic bestaat hoor ik het graag, InneX Je hebt Firmwire 1.5 nodig voor de Cheatdevice, je hebt zoals je al vraagt niet perse de Cheatdevice nodig om Screens en Filmpjes te maken dit kan namelijk ook met het programmaatje Devhook waarop de Cheatdevice weer draait. Indien je de goede Firmwire bezit is het niet schadelijk voor je PSP indien je alles correct uitvoert, doe je dit niet kan de PSP inderdaad kapot gaan. Om te zien welke Firmwire je bezit doe je het volgende: In het menu ga je naar de Instellingen wat zich bevind aan de linkerkant. Vervolgens selecteer je Systeeminstellingen en daarna selecteer je Systeeminformatie. Je krijg een schermpje met hierop de informatie over je MAC-adres je Systeemsoftware (Firmwire) en je Alias (Naam). Indien bij Systeemsoftware 1.50 staat zit je goed, indien het hoger is werkt het helaas niet maar tot en met Firmwire 2.71 kan je je PSP dan altijd nog Downgraden maar indien je dit niet goed uitvoert is het wel schadelijk voor je PSP. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
InneX Geplaatst: 7 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 december 2006 Das nou beswel noet leuk, vervelend irritant,'het is da'l hier nie mag schele... Firmware: 2.81 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2006 Das nou beswel noet leuk, vervelend irritant,'het is da'l hier nie mag schele...Firmware: 2.81 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=37855 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
InneX Geplaatst: 7 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 december 2006 Denken jullie dat er 1 komt/gemaakt kan worden voor 2.81? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2006 Denken jullie dat er 1 komt/gemaakt kan worden voor 2.81? Een tijd terug werd er gezegd dat er nooit een downgrader zou komen voor Firmwire 2.6. Toen die toch kwam was iedereen verbaasd en werd er gezegd dat er nooit een 2.71 downgrader zou komen. Inmiddels is er wel een 2.71 downgrader. Voor Firmwire 2.8 is al een bug gevonden maar helaas is het hiermee nog niet mogelijk om te downgraden. In Firmwire 2.81 is tot nu toe geen bug gevonden en wie weet vinden ze er nooit een en wie weet morgen al. Er zijn geruchten dat Firmwire 3.00 een bug bevat en als deze ontdekt wordt kan dit leiden tot een downgrader. Dus je zult gewoon geduld moeten tonen en wie weet komt er binnenkort een maar dit is natuurlijk altijd vaag gissen. Er wordt wel eens gezegd dat een programma nooit volledig beveiligd kan zijn en mochten we deze stelling geloven zit er dus ook een Bug in 2.81. Een tip is absoluut niet Upgraden naar een hogere Firmwire doe je dit wel zul je nog veel langer moeten wachten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.