Jump to content

red ballon 42

duckman007

Recommended Posts

ik ken dat kaartje wel maar die ene balloon vind ik niet ik wil een screen waar je die precies kan vinden

voor alle duidelijkheid het is dus ballon 42 deze:

43faqu1.jpg

Bewerkt: door duckman007
Delen op andere websites

iedereen bedankt die me geholpen heeft om hem te vinden uiteindelijk bleek er bijna boven in het gebouw een gang te zijn waar je alleen kon komen met een helikopter daar hing de ballon nu heb ik alle 99 ballons en mag er een slotje op dit topic

Delen op andere websites

• 2 weken later...

Je hebt het dus over de Red Balloon zoals ik die hieronder op het kaartje aangegeven heb.

naamloosgtaforumjh5.png

Deze Red Balloon is zeer makkelijk te vinden. In het binnenplaatsje is in het midden een zwembad te vinden, met dáár midden in een hutje. Red Balloon 64 is onder het dak van dit hutje te vinden. Ik wens je veel succes verder met zoeken! :cya:

Delen op andere websites

Ja daar heb ik ook even naar zitten zoeken, ik weet me wel te herinneren dat hij in een wijk van Vice City te vinden is en dan in een tuin met een fonteintje en daarboven zit een kapje; en zoals je kunt verwachten van Rockstar hebben ze die ballon natuurlijk daarin gezet. Je kunt met een gewoon pistol daarop richten; ik heb natuurlijk ook even een kaartje gemaakt zodat je niet als een gek moet zoeken, misschien heb je hem al wel op WikiGTA gezien, maar nu weet je temminste waar hij te vinden is; naast dit alles wens ik je enorm veel succes.

post-5021-1166627832.png

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...