duckman007 Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2006 ik vind hem niet willen jullie me helpen ps post er een screen bij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2006 Hier heb je een screen met de Red Balloons: Klik! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
duckman007 Geplaatst: 7 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 december 2006 (bewerkt) ik ken dat kaartje wel maar die ene balloon vind ik niet ik wil een screen waar je die precies kan vinden voor alle duidelijkheid het is dus ballon 42 deze: Bewerkt: 7 december 2006 door duckman007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GstarZ Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2006 Volgens mij kan je daar alleen met Helicopter komen? In Gta VC kon je daar via die Office komen Duur de ruit heen springen maar dat kan nu niet dus ik denk dat je met een Helicopter moet gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2006 Inderdaad, volgens mij ligt hij daar bovenop dat gebouw. Op WikiGTA staat namelijk een hoogte van 90.54, dus ik denk inderdaad dat je het eens per helicopter moet gaan proberen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
duckman007 Geplaatst: 8 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 december 2006 ok bedankt dat ga ik proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xclusive Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2006 volgens mij moet je hem gewoon sniperen hoor, hij hangt een beetje hoog tegen het gebouw aan, maar dat weet ik niet meer zeker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
duckman007 Geplaatst: 8 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 december 2006 iedereen bedankt die me geholpen heeft om hem te vinden uiteindelijk bleek er bijna boven in het gebouw een gang te zijn waar je alleen kon komen met een helikopter daar hing de ballon nu heb ik alle 99 ballons en mag er een slotje op dit topic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xclusive Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2006 ooh ja , nu herinner ik het me weer, sorry voor de verkeerde info, en succes met het spelen verder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul007 Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2006 Kan iemand me misschien vertellen waar ik Red Balon 64 kan vinden?? Hier een plaatje ervan, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2006 Je hebt het dus over de Red Balloon zoals ik die hieronder op het kaartje aangegeven heb. Deze Red Balloon is zeer makkelijk te vinden. In het binnenplaatsje is in het midden een zwembad te vinden, met dáár midden in een hutje. Red Balloon 64 is onder het dak van dit hutje te vinden. Ik wens je veel succes verder met zoeken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2006 Ja daar heb ik ook even naar zitten zoeken, ik weet me wel te herinneren dat hij in een wijk van Vice City te vinden is en dan in een tuin met een fonteintje en daarboven zit een kapje; en zoals je kunt verwachten van Rockstar hebben ze die ballon natuurlijk daarin gezet. Je kunt met een gewoon pistol daarop richten; ik heb natuurlijk ook even een kaartje gemaakt zodat je niet als een gek moet zoeken, misschien heb je hem al wel op WikiGTA gezien, maar nu weet je temminste waar hij te vinden is; naast dit alles wens ik je enorm veel succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul007 Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2006 ok bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.