Jump to content

ben op zoek naar een goeie shooter voor de pc

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

die ook online kunnen

counter-strike, call of duty 2, battlefield 2 heb ik al

Bewerkt: door ACID
Geplaatst:

counter-strike, call of duty 2, battlefield 2 heb ik al

Ik ben even wat op het internet rondgaan kijken, en ben wel wat shooters tegengekomen die een hele goede review hadden. Ik noem er een paar, en daarbij ook het cijfer wat bij de game hoort (de cijfers zijn van IGN). Ook staat erachter de link naar de review op IGN (ze zijn helaas wel in het Engels):

Half-Life: 9.5 Review

Half-Life 2: 9.7 Review

Unreal Tournement 2004: Editor's Choice Edition: 9.4 Review

Tom Clancy's Rainbow Six: 9.4 Review

Max Payne: 9.3 Review

Medal Of Honor: Allied Assault: 9.3 Review

Ik hoop dat je er wat mee kunt. :)

Eej acid,

Een paar goeie zijn:

Joint Operations, een spel met goeie graphixs en een fijne gameplay

Far cry, de graphixs zijn echt geweldig, je moet wel van monsters en dat soort dingen houden.

Warrock, dit is een gratis spel dat er goed uitziet het is speciaal voor online. Het is namelijk van een begginende de-envelopper van games (net zoals ubisoft en eagames enz. enz.) en dit spel is om te promoten en daarom is het gratis. Kijk ervoor op deze site: www.warrock.net dit is echt een aanrader! :tu:

Ik hoop dat je er wat aanhebt :*D Voor verdere informatie over de spellen kun je op google kijken of stel hem hier.

suc6 orange123 :cya::bier:

Bewerkt: door orange123
Geplaatst:

far cry, lijkt me niet leuk

warrock heb ik tijd geleden gespeeld, is saai geworden

joint operations ga ik proberen

iemand nog tips ?

zal ik ook die uitbreiding erbij kopen

EdIT: sorry voor de dubbelpost ik had het niet in de gaten

Bewerkt: door ACID
Geplaatst:

Hij is wel leuk ja,

zo kan je ook op een motor en in een tank en je heb een heleboel nieuwe servers erbij + nog eens heel veel wapens en maps! Maar ik zou eerst JOTR (joint operations typhoon rising) het eerste deel maar eens spelen, als je dat leuk vind kan je de uitbreiding nog kopen :*D

suc6 orange123 :cya::bier:

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ja,zeg dat wel, ik heb cs:s nu al 2 dagen en ben al helemaal verslaafd. Mooie beelden en geluid en een ontzettend goeie gameplay.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Als ik zit te kijken naar wat je wilt, en wat heb je al hebt, zal je het helemaal leuk vinden om alleen onlnie te doen, en dat ook nog eens GRATIS!

Dan zeg ik dus echt, neem Halo Custom Edition, heb helaas geen pagina er meer voor, zal het nodig aanmaken ;)

Maar het is net als Halo maar dan word er meer op online gericht, je kan levels downloaden, zoals de Blood Gulch variant die in Halo 2 zit, en ook nog eens de Halo 2 wapens, maar voor de download moet je maar op http://www.hce.halomaps.org kijken, geen limit, maar wel 1 download tegelijk :puh:

Geplaatst:
Counter Strike Cource Super zalige Game dat moet je zeker kopen

Greets SS

Counter-Strike Source heeft hij vermoedelijk al aangezien hij in de begin post vermeld dat hij CS al heeft. ;)

Ik denk dat de betere FPS toch wel Rainbow Six Vegas en Ghost Recon Advanced Warfighter zijn, dit zijn echter geen normale FPS games, omdat er hier ook nog iets tactisch bij komt kijken toch wel 2 hele vette games naar mijn mening.

UbiSoft.. _O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...