ACID Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 (bewerkt) ben op zoek naar een goeie shooter voor de pc die ook online kunnen counter-strike, call of duty 2, battlefield 2 heb ik al Bewerkt: 7 december 2006 door ACID Reageren
BaasB Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 ben op zoek naar een goeie shooter voor de pccounter-strike, call of duty 2, battlefield 2 heb ik al Ik ben even wat op het internet rondgaan kijken, en ben wel wat shooters tegengekomen die een hele goede review hadden. Ik noem er een paar, en daarbij ook het cijfer wat bij de game hoort (de cijfers zijn van IGN). Ook staat erachter de link naar de review op IGN (ze zijn helaas wel in het Engels): Half-Life: 9.5 Review Half-Life 2: 9.7 Review Unreal Tournement 2004: Editor's Choice Edition: 9.4 Review Tom Clancy's Rainbow Six: 9.4 Review Max Payne: 9.3 Review Medal Of Honor: Allied Assault: 9.3 Review Ik hoop dat je er wat mee kunt. Reageren
Kraay Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 BF2142? @BaasB: MoH:AA heeft wel een goede beoordeling, maar is toch al een oude game. Ik vind er persoonlijk geen snars meer aan Reageren
ACID Geplaatst: 7 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2006 ik zal ze proberen is er een demo van battlefield 2142 ? en iemand verder nog tips ? Reageren
orange123 Geplaatst: 7 december 2006 Rapport Geplaatst: 7 december 2006 (bewerkt) Eej acid, Een paar goeie zijn: Joint Operations, een spel met goeie graphixs en een fijne gameplay Far cry, de graphixs zijn echt geweldig, je moet wel van monsters en dat soort dingen houden. Warrock, dit is een gratis spel dat er goed uitziet het is speciaal voor online. Het is namelijk van een begginende de-envelopper van games (net zoals ubisoft en eagames enz. enz.) en dit spel is om te promoten en daarom is het gratis. Kijk ervoor op deze site: www.warrock.net dit is echt een aanrader! Ik hoop dat je er wat aanhebt Voor verdere informatie over de spellen kun je op google kijken of stel hem hier. suc6 orange123 Bewerkt: 7 december 2006 door orange123 Reageren
ACID Geplaatst: 8 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2006 far cry, lijkt me niet leuk warrock heb ik tijd geleden gespeeld, is saai geworden joint operations ga ik proberen iemand nog tips ? Reageren
ACID Geplaatst: 8 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2006 (bewerkt) zal ik ook die uitbreiding erbij kopen EdIT: sorry voor de dubbelpost ik had het niet in de gaten Bewerkt: 8 december 2006 door ACID Reageren
orange123 Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 Hij is wel leuk ja, zo kan je ook op een motor en in een tank en je heb een heleboel nieuwe servers erbij + nog eens heel veel wapens en maps! Maar ik zou eerst JOTR (joint operations typhoon rising) het eerste deel maar eens spelen, als je dat leuk vind kan je de uitbreiding nog kopen suc6 orange123 Reageren
ACID Geplaatst: 8 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2006 oke thx ornage welke wordt meer gespeeld met of zonder uitbreiding ? Reageren
paul007 Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Rainbow Six Vegas, zonder twijfel. Reageren
.Syfes Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Counter Strike Cource Super zalige Game dat moet je zeker kopen Greets SS Reageren
Rayman800 Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Ja,zeg dat wel, ik heb cs:s nu al 2 dagen en ben al helemaal verslaafd. Mooie beelden en geluid en een ontzettend goeie gameplay. Reageren
Rick.H Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 wolfenstein AmercianArmy Reageren
Follow Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Als ik zit te kijken naar wat je wilt, en wat heb je al hebt, zal je het helemaal leuk vinden om alleen onlnie te doen, en dat ook nog eens GRATIS! Dan zeg ik dus echt, neem Halo Custom Edition, heb helaas geen pagina er meer voor, zal het nodig aanmaken Maar het is net als Halo maar dan word er meer op online gericht, je kan levels downloaden, zoals de Blood Gulch variant die in Halo 2 zit, en ook nog eens de Halo 2 wapens, maar voor de download moet je maar op http://www.hce.halomaps.org kijken, geen limit, maar wel 1 download tegelijk Reageren
Yohan Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Counter Strike Cource Super zalige Game dat moet je zeker kopen Greets SS Counter-Strike Source heeft hij vermoedelijk al aangezien hij in de begin post vermeld dat hij CS al heeft. Ik denk dat de betere FPS toch wel Rainbow Six Vegas en Ghost Recon Advanced Warfighter zijn, dit zijn echter geen normale FPS games, omdat er hier ook nog iets tactisch bij komt kijken toch wel 2 hele vette games naar mijn mening. UbiSoft.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.