KarelKras Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 Hoi ik zit hopeloos vast, ik moet op een motor een andere gast achtervolgen maar ik klap telkens op auto's, palen, muren, autos en meer. Die kaffer is gewoon honds irritant en te snel voor me! Is er een levelskip hiervoor? De savegame die gepost is op dit forum kon niet gedownload worden want, de server waar de link naar verwijst zegt dat betreffende file te lang inactief is. HULP WORDT ZEER GEWAARDEERD! Reageren
SummerBase Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 Hey 'KarelKras', aller eerst wil ik je welkom heten op het GTAForum.nl, het forum over alle soorten en maten Grand Tehft Auto's. Nou even terug naar de missie, de missie is erg makkelijk, maar je moet even simpelweg doorhebben hoe het in elkaar zit. De missie krijg je van OG Loc een rapper die woont in Los Santos die uit de bak komt. Je haalt hem op en je gaat naar het huis van Freddy, daar aangekomen zal hij op een motor vluchten en jij moet er gewoon achteraan rijden. Je hoeft hem absoluut niet te vermoorden of aan te raken, maar zorg dat je netjes rijdt en ga niet op hem schieten. Dan rij je naar een binnenwijk in Los Santos waar de vrienden van Freddy bij één komen. Daar schiet je Freddy af en de missie is behaald. Ik snap dat het moeilijk is, maar echte tips heb je hier niet. Nou wel een aantal, maar of je die ook kan onderverdelen in een tip dat weet ik niet, toch laat ik ze je even horen. Zorg voor een volle Health en rijd rustig over de wegen. Neem zo veel mogelijk de zijpaden inplaats van de grote wegen, je kunt om snelheid op te bouwen de [^]-knop gebruiken, maar let natuurlijk wel op wat je doet. Verder is het welverzonnen ritueel: 'Oefening baart kunst' hier wel aardig van pas. Mocht er nog iets wezen dan kun je het gerust zeggen. Savegames kun je uploaden in 'dit' subforum met een nieuw topic en een bijlage. Reageren
KarelKras Geplaatst: 8 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2006 Hey 'KarelKras', aller eerst wil ik je welkom heten op het GTAForum.nl, het forum over alle soorten en maten Grand Tehft Auto's. Nou even terug naar de missie, de missie is erg makkelijk, maar je moet even simpelweg doorhebben hoe het in elkaar zit. De missie krijg je van OG Loc een rapper die woont in Los Santos die uit de bak komt. Je haalt hem op en je gaat naar het huis van Freddy, daar aangekomen zal hij op een motor vluchten en jij moet er gewoon achteraan rijden. Je hoeft hem absoluut niet te vermoorden of aan te raken, maar zorg dat je netjes rijdt en ga niet op hem schieten. Dan rij je naar een binnenwijk in Los Santos waar de vrienden van Freddy bij één komen. Daar schiet je Freddy af en de missie is behaald. Ik snap dat het moeilijk is, maar echte tips heb je hier niet. Nou wel een aantal, maar of je die ook kan onderverdelen in een tip dat weet ik niet, toch laat ik ze je even horen. Zorg voor een volle Health en rijd rustig over de wegen. Neem zo veel mogelijk de zijpaden inplaats van de grote wegen, je kunt om snelheid op te bouwen de [^]-knop gebruiken, maar let natuurlijk wel op wat je doet. Verder is het welverzonnen ritueel: 'Oefening baart kunst' hier wel aardig van pas. Mocht er nog iets wezen dan kun je het gerust zeggen. Savegames kun je uploaden in 'dit' subforum met een nieuw topic en een bijlage. Aha okay dank je wel. Als ik op die motor spring begin ik en mijn meerijder atomatisch te schieten trouwens. Ik heb dat topic waar jij naar linkt inmiddels gevonden, ik downloadde de savegame, pakte ze uit naar mijn documenten\gta san andreas user files\ en vergolgens liep GTA elke keer vast wanneer hij bijna klaar was met het laden van die savegame. Weet jij hoe dat kan? Reageren
Typhoon Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 Aha okay dank je wel. Als ik op die motor spring begin ik en mijn meerijder atomatisch te schieten trouwens. Ik heb dat topic waar jij naar linkt inmiddels gevonden, ik downloadde de savegame, pakte ze uit naar mijn documenten\gta san andreas user files\ en vergolgens liep GTA elke keer vast wanneer hij bijna klaar was met het laden van die savegame. Weet jij hoe dat kan? Hey KarelKras nog welkom op het forum! Waar heb jij je savegame gedownload? Heb jij hem misschien uit dit topic gedownload? Wanneer je dat gedaan hebt is het logisch dat je spel vastloopt. De savegames uit dat topic is uitsluitend voor mensen met Versie 2 van het spel bedoeld, als jou spel dan vast loopt zul je Versie 1 van het spel hebben. Maar natuurlijk zijn voor Versie 1 van het spel ook savegames, namelijk op deze site. Het princiepe is gewoon hetzelfde. Over de missie, het klopt dat OG Loc gaat schieten op Freddy, jij kan niet vermijden dat hij schiet. Ik heb nog een kleine tip voor de route, bij het 1e stuk moet je wel de normale route volgen afgezien van wat kleine paadjes etc. Maar wanneer je de snelweg moet nemen raad ik je aan om onder de snelweg door te gaan rijden, hier heb je geen last van tegenverkeer en je bent sneller dan Freddy. Ik heb even een snelle schets gemaakt: Legenda: - Groen: normale route - Rood: alternative route 1 (deze gebruik ik meestal) - Geel: alternative route 2 (deze kan je ook gebruiken maar heel misschien ga je dan te ver bij Freddy weg waardoor je Mission Failed krijgt. - Waar het rode en gele lijntje uitkomen zal Freddy de normale weg weer opkomen. Ik vind die route altijd wel handig. Nog even een toevoeging op SB zijn post: zoals SummerBase al zei moet je niet op hem schieten, daarom zeg ik het nog een keer, het heeft helemaal geen zin. Freddy kan pas dood wanneer hij stopt bij zijn homies. Dan kan je hem pas killen, niet eerder. Dus focus je helemaal op het rijden. Rij voorzichtig maar snel! Succes KarelKras Reageren
cherrybaby Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 Nog een tipje: je kan zien waar Freddy heeft gereden, hij laat nl een spoortje na in de vorm van een soort bandenspoor (wel minimaal, maar als je erop let moet het lukken), zo kun je zien welk steegje hij in is ingereden. Suc6 Reageren
Demazelen Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 (bewerkt) Hoi, simpele oplossing: rijdt achter die gast aan en probeer hem niet te vermoorden, dit gaat ten koste van je rijstijl! je zult zien dat hij op vele hoeken staat te wachten als je wel eens langzamer bent dan hem, inhalen is dan ook best moeilijk. Als je hem blijft volgen (soms raak je een aantal keer MISSION FAILED) stopt hij aan het eind van zijn rit, hier kun je hem dan ook vermoorden. Hij stapt dan van zijn bike af en staat daar met een paar vrienden je op te wachten. Kill ém en Mission Passed!! Gr. Demazelen. good luck! Bewerkt: 8 december 2006 door Demazelen Reageren
gamer_edo Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 vraag 1 gebruik je mods Zojaa als het noobmode v2.0 is moet je die wegdoen Zonee download de crazy trainer 151+ daar is een 'save corinates' en 'load cordinates' (ofzoiets) cheat heel handig en telt niet mee als cheat bij je stats als het dan nog ni lukt weet ik het niet Reageren
Koen729 Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 Rij gewoon rustig achter hem aan, en wacht totdat hij afstapt/valt. Kort maar krachtig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.