Jump to content

Radio

Recommended Posts

Geplaatst:

Hee, ik heb toen een keer een stuk of 15 eigen liedjes gehad, toen werd ik ze zat en deed ze weg nu heb ik een paar andere nummer, dus toen zette ik ze in de map, ging naar SA en deed scan user track...

maar hij loopt op een of andere manier vast :S

kunnen jullie me helpen?

Geplaatst:

Ik kan twee redenen bedenken waarom dat gebeurt,

gaat het wel om mp3's of wma? Andere bestanden kunnen namelijk niet worden afgespeeld in GTA SA.

Een andere mogelijkheid is dat je te veel nummers hebt geplaatst. Dat is mij namelijk een keer overkomen. Echter is dit laatste niet voor de hand liggend, want dan moet het om meer dan 250 nummers gaan.

Als beide niet het probleem is kun je ook het bestand sa-utrax.dat verwijderen en het scannen opnieuw proberen. Maak wel voor de zekerheid een backup, want ik weet niet zeker of het verwijderen voor problemen zorgt.

Geplaatst:

Hij doet het nog niet, als ik hem scan komt er rechts beneden heletijd knipperend iets te staan!

Ook al wacht ik een dag doet ie het nog niet

Geplaatst:

Probeer anders snelkoppelingen van die muziekbestanden in de user track player te plaatsen en dan te scanne, misschien dat dat wel werkt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...