Nemean^inf Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 Ik ben bezig aan een hele verbouwing voor NationofGFX (Mijn website) Nu heb ik een idee ik ga met de 4 getijden (Winter, Herfst, Lente en Zomer) mee en dat via een logo. Nu heb ik een kerst logo gemaakt en dit is er uit gekomen. Reageren
Robinsky Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 Ik vind het een beetje te simpel... En andere kleuren zouden ook wel mooi zijn. Het is te google, en te paint... 5/10 Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 8 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2006 Ik vind het een beetje te simpel...En andere kleuren zouden ook wel mooi zijn. Het is te google, en te paint... 5/10 Magk even vragen wat er paint achtig en google achtigs aan zit? Reageren
Grove St. Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 (bewerkt) Niet.. Erg mooi gemaakt! Het spreekt me meteen aan. Het lijkt wel zo'n Google logo of zo'n Yahoo logo die ze met Halloween etc. gebruiken. Zeer mooi en lekker mysteries! Dit is toch niet met een plaatje gemaakt? Maak er maar eens een tut over, lijkt me leuk. + Punten + Mooi blauw en kleurgebruik! + Kerstgevoel + Border - Punten - Font Totaal: 8.3/10 Ga door! Bewerkt: 8 december 2006 door Grove St. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 8 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2006 Thanks Grove St. Wanneer ik de website af heb komt de Tutorial zeker. Reageren
bas_chelsea Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 heel mooi gedaan , de sneeuwpop is heel leuk gedaan , zelfde geld voor de sneeuw. de text is iets minder maar dat geeft niet. 8,1/10 Reageren
Matiscus Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 Ik vind het een beetje te simpel...En andere kleuren zouden ook wel mooi zijn. Het is te google, en te paint... 5/10 Op da manier dat jij rate klopt het niet echt. Als je niet weet hoe je moet raten, rate dan niet. Bovendien klopt niet echt wat je zegt. 5/10, te google achtig en te simpel + paint. Met paint kan je ten eerste geen gradient effect maken, en zeker niet zo'n 'blur' effect. En google heeft bijna nooit zelf gemaakte plaatjes dus dit klopt ook niet echt. Als ik jou was zou ik maar volgens de regels beginnen raten. Ik vind dat het wel mooi en natuurlijk overkomt. Misschien zou een witte kerstboom niet mistaan met wat kleur lampjes in. Ook is het best wel mooi gedaan dat de sneeuwpop overloopt in de ondergrond van de afbeelding. Ik heb opzich niet echt opmerkingen voor dit, het is namelijk prachtig gedaan. Juist het lijntje onder het font mocht iets lager geweest zijn. Ik geef je dus een 9/10. Ik vind dat dit lijntje het een beetje verpest, iets lager zou mooier zijn. KUTGW. Reageren
orange123 Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 (bewerkt) Eej Supremecars, Il vind hem wel mooi, echt een winterstyle. Maar robinsky zei dat het te simpel was, maar druk is al helemaal niet mooi, dit is gewoon goed Maar ik snap het wel robinsky, je bent gewoon afgezeken met je signature, en daarom wil je nu ook ander mans werk afzeiken. 1 verschil, dat van jou was lelijk en dit is mooi, Het is mijn mening en ik weet dat ik ook niet zo goed signatures kan maken, maar dat is gewoon bullshit. nu weer ff ontopic supremecars je krijgt van mij een 8/10 orange123 Bewerkt: 9 december 2006 door orange123 Reageren
solique Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Ik vindt hem er leuk uitzien. Geeft goede beeld dat het sneeuwt. +: Goede kleuren Blending Uiterlijk van sneeuw + sneeuwpop -: Bovenbalk vindt ik persoonlijk ietsje minder Tekst had wat subtieler en gepaster kunnen wezen. Oordeel: 8.6/10 Reageren
BigM Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Ik vind het een leuk logo.HIj is niet groot maar wel leuk. De tekst is leuk en hopelijk zlef verzonnen.En heel leuk hoe je dat met dat kerst gedaan hebt . Goed voor een 8 hoor Reageren
Ewoud Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Ik ben bezig aan een hele verbouwing voor NationofGFX (Mijn website)Nu heb ik een idee ik ga met de 4 getijden (Winter, Herfst, Lente en Zomer) mee en dat via een logo. Nu heb ik een kerst logo gemaakt en dit is er uit gekomen. Erg netjes. Mooi kleur gebruik en dat mysterieuze tintje doet het hem. Ik vind het een beetje te simpel...En andere kleuren zouden ook wel mooi zijn. Het is te google, en te paint... 5/10 We zullen die van jouw dan maar niet gaan rate Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 9 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Bedankt mensen voor de rates, Ik ga wat aan de tips doen en misschien wat verbeteren. In iedergeval erg bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.