Jump to content

Eerste werk met photoshop

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo Dageraad,

Ziet er al goed uit voor je eerste keer met Photoshop.

Ik zie dat je al enkele manieren hebt uitgevonden kheb hier wel wat comments op.

De render:

De render kan je heel veel mee, maar ik zie jammer genoeg weinig kleuren uit de render in de sig voor komen.

De shadow op de render ziet er goed uit.

De Border:

De border kan je beter zwart doen of zwart/wit/zwart omdat deze dan goed bij de achtergrond past.

Achtergrond.

Wat betreft de achtergrond vind ik dat gene er goed uit zien, leuk effectje en van wege de strepen krijg je een andere blik.

Tekst/Font/Kleur:

De tekst is minder goed te lezen, dit komt omdat de rode kleur niet zo heel goed te zien is.

Probeer het met een kleur uit de render te doen.

De font is n mijn ogen goed genoeg.

Geplaatst: (bewerkt)

Eej dageraad

Mooie sig. :klap: Maar ik heb een vraag, hoe maak je die achtergrond! die strepen en dat metaal achtige? Die vind ik wel mooi :*D Je krijgt een 8/10!

thx orange123 :cya::bier:

Bewerkt: door orange123
Geplaatst:

Niet slecht hoor voor je eerste design. Je hebt je render best mooi uitgeknipt. Je ziet nog wel een paar witte stukjes, maar die vallen op het eerste gezicht niet op. Je achtergrond is inderdaad best mooi gemaakt. Die zwarte strepen zijn misschien iets te dik, aar oke, het valt best wel mee. Je hebt het opzich wel leuk gedaan dat het zo rechts bij je background een beetje licht is en links wat donkerder.

Ik vind je border en je text niet zo heel mooi. Bij de border is dat vooral de kleur. Neem de zelfde kleur als je background. Een beetje grijs achtig dus. En maak hem niet te dik. 2px border is voor deze signature te dik, omdat het opzichzelf al een vrij klein formaat is. Het wordt dus zegmaar een beetje krap.

Je text vind ik de kleur en het lettertype niet zo mooi. Ik zou niet het Godfather Lettertype nemen maar het Mario Lettertype. Dat past er beter bij je render. De text kleur zou ik ook anders doen. Maak het donker grijs. Dat past ook weer beter bij je background.

Rate:

Niet slecht voor je eerste:

76%

Geplaatst:

Afbeelding:Erg netjes uitgeknipt. Niks mis mee.(9)

Tekst:Erg mooie letters.Wie weet had het een klein tikje groter gemogen.(6)

Overige:De achtergrond zelf vind ik ietsjes minder. Zwart wit. Dat had je mischien ook in Mario style kunnen doen. Maar ik reken niet zo zwaar. Want het is en blijft je eerste Signature met Photoschop.(6)

Sterren:3

Kleur Gebruik:Bowser zelf heb gewoon perfecte kleuren. Maar de zwart wit kleuren van de achtergrond vind ik er minder bij passen.(5)

Tips/Complimenten:Er is eigenlijk helemaal niks mis met je Signature. Het is en blijft natuurlijk wel je eerste Signature. Er is alleen wel een -Puntje. Ik vind de achtergrond gewoon echt niet bij Bowser was het toch? Horen.

Eind Cijfer:9,5

Geplaatst:

Ja dat vind ik echt stukke beter. Alleen ik had de letter wat dikker gemaakt. Dus de binnekant opvullen. Voor de rest is alle perfecto. :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...