VICEGUY Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 (bewerkt) :o He waar zit de flying school nou precies??? Ze zeiden bij de airport maar waar? :huh: :huh: Edit: In Los Santos bedoel ik Bewerkt: 12 november 2004 door VICEGUY Reageren
8-Ball Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 Die heb je alleen in San Fierro! Je kan lessen als je verder bent met de missies. Reageren
Eros Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 die is niet in san fierro die komt na dat je 2 missies hebt gedaan in las venturas <_< Reageren
getagun Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 nee!!!die komt pas nadat je 'verdant meadows'hebt gehaald Reageren
victor88 Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Geplaatst: 12 november 2004 en wat is het nou ben nu in san fierro en volgens mij kan ik bijna naar Las Venturas en ik zou het wel graag willen weten Reageren
Trax Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 Hij zit in Las Venturas, na 2 missie's kan je de Airstrip kopen Reageren
Scott16 Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 en dan zie je op de kaart ook een rood dollar tekentje en dat is dan de vliegschool Reageren
VICEGUY Geplaatst: 13 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2004 :lol: Ok thnx guys Reageren
Miche Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 *SPOILER* als je in san fierro bent moet je gewoon de missies blijven verder doen, dan ga je (als je op het einde van de missies zit) een telefoontje krijgen van een persoon (die later Toreno blijkt te zijn) voor hem ga je eerst 2 missies moeten doen, en dan krijg je de opdracht om wat propery's te gaan kopen (de airstrip in Las venturas) en als je die hebt gekocht moet je in het torentje gaan, en dan krijg je uw volgende missie --> Leren vliegen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.