Demazelen Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 (bewerkt) Hoi, tijdens herinstallatie van het spel heb ik de volgende problemen: -er staat helemaal geen map waar ik de game in kan installeren, normaal staat hier een voorkeursmap zoals de program files. - een andere map invoeren gaat wel - voordat de installatie begint laat hij zien wat er waar wordt geinstalleerd, overal staat er bij mij 0 Kb's en de eigen aangegeven map staat er niet bij. De installatie is dan ook zo klaar. - na de installatie kom ik erachter dat er nauwelijks iets in de aangegeven map staat, maar dat alles in de C"\Windows map staat. Ik speel het spel maar hij gooit me er na enkele min. er zo uit. ERG VREEMD!!! het volgende heb ik geprobeerd: - pc regelmatig opnieuw opgestart na installatie, maar ook na deinstallatie - in de software verwijderen en add/remove pro gekeken naar GTA files maar niets gevonden, kan dus daar ook niets verwijderen. Heb alles via 'zoeken' handmatig verwijderd. - ik de regedit naar de SA/GTA/Rockstar sleutel gevonden, maar ook hier niets gevonden - het spel eens op de laptop geinstalleerd, hier laat hij wel een map zien waar alles geinstalleerd wordt en hier krijg ik wel in het overzicht te zien hoeveel Kb's er worden geinstalleerd! AAN DE DVD LIGT HET DUS NIET, MOET ERGENS AAN DE PC LIGGEN. Deze is net nieuw dus om alles opnieuw te wissen en te installeren is eigenlijk geen optie!! HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEELP WEET IEMAND WAT IK KAN DOEN, PLEASE HELP ME!! Bewerkt: 8 december 2006 door Demazelen Reageren
GTA_XP Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 (bewerkt) Hoi,tijdens herinstallatie van het spel heb ik de volgende problemen: -er staat helemaal geen map waar ik de game in kan installeren, normaal staat hier een voorkeursmap zoals de program files. - een andere map invoeren gaat wel - voordat de installatie begint laat hij zien wat er waar wordt geinstalleerd, overal staat er bij mij 0 Kb's en de eigen aangegeven map staat er niet bij. De installatie is dan ook zo klaar. - na de installatie kom ik erachter dat er nauwelijks iets in de aangegeven map staat, maar dat alles in de C"\Windows map staat. Ik speel het spel maar hij gooit me er na enkele min. er zo uit. ERG VREEMD!!! het volgende heb ik geprobeerd: - pc regelmatig opnieuw opgestart na installatie, maar ook na deinstallatie - in de software verwijderen en add/remove pro gekeken naar GTA files maar niets gevonden, kan dus daar ook niets verwijderen. Heb alles via 'zoeken' handmatig verwijderd. - ik de regedit naar de SA/GTA/Rockstar sleutel gevonden, maar ook hier niets gevonden - het spel eens op de laptop geinstalleerd, hier laat hij wel een map zien waar alles geinstalleerd wordt en hier krijg ik wel in het overzicht te zien hoeveel Kb's er worden geinstalleerd! AAN DE DVD LIGT HET DUS NIET, MOET ERGENS AAN DE PC LIGGEN. Deze is net nieuw dus om alles opnieuw te wissen en te installeren is eigenlijk geen optie!! HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEELP WEET IEMAND WAT IK KAN DOEN, PLEASE HELP ME!! Weet je wat ik ALTIJD doe? Ik maak een nieuwe map in de D:/, de map genaamd Mijn San Andreas alvast, doe ik de DVD erin en begint de installatie en ik kies dan altijd die map Mijn San Andreas, ;laat de installatie beginnen. Dan is alles in die map ge?talleerd. Misschien kan dit dan wel bij jou. Als dit niet zo is, dan ligt het misschien bij je videokaart ATI want er zijn wel mensen die vaak problemen hebben met hun ATI-videokaart en San Andreas is gebouwd op nVidia platform. Maar zeg eerst wel of het lukt, oke. Veel succes. P.S. Welkom op het forum. Bewerkt: 8 december 2006 door hooligun Reageren
Demazelen Geplaatst: 9 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Hoi Hooligun, ik had dat al geprobeerd met het aanmaken van een nieuwe map. Helaas werkte dat niet. De installatie van de game verloopt dan ook heel snel binnen 1 min. klaar?? Dat van de ATI kaart snap ik niet zo??? Het spel werkte van te voren wel op dezelfde pc, krijg nu wel pas de problemen met installeren! Net alsof ergens zich een 'file' zich heeft genestelt, wat blokkeert dat ik kan installeren, althans problemen veroorzaakt bij installeren?? ERG VREEMD?? Weet niet of dit kan? Ik kijk uit naar de hulp, alvast bedankt. gr. Demazelen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.