Jump to content

Lifes A Beach, Cesar Vialpando en wat vraagjes

Recommended Posts

Geplaatst:

Erm... ja. Ik heb pas GTA: SA gehad en nu zit ik vast bij de missies Lifes A Beach & Cesar Vialpando. met die motor (bekend?). Ik snap er geen bal van en ik heb geen reactie vermogen ^^

Dus heeft iemand tips voor me?

En vraagjes:

Hoe kan je de bullet time code uitschakelen?

Moet je alle missies doen om verder te komen?

Bij voorbaat dank :puh:

Geplaatst:

Hoe bedoel je 'alle' missies? Van Los Santos?

Zo ja, als je alle missies, inclusief die van Cesar, want die willen sommige mensen wel eens vergeten, hebt gedaan daan kan je pas verder.

Geplaatst: (bewerkt)
Life's a Beach: In deze missie moet je een geluidsinstallatie jatten voor OG Loc.

Ga naar de beach party op het strand en praat hier met de DJ. Wanneer je met 'Ja' antwoordt, zal CJ voor haar moeten dansen. Tijdens het dansen komt er een reeks pijlen voorbij, die je moet indrukken op het moment dat ze door de cirkel schuiven. Na de goede toetsen op het juiste moment ingedrukt te hebben opent de DJ haar busje voor je. Jat je het busje en breng het naar de aangegeven garage. Er komen nog wel auto's achter je aan en er wordt op je geschoten, maar dit stelt haast niks voor. Wanneer je de wagen met de geluidsinstallatie in de garage hebt gezet, is de missie geslaagd.

Let tijdens het dansen niet op CJ of je score. Het is niet erg als het een paar keer mis gaat. Wacht desnoods even een paar pijltjes en druk daarna weer vrolijk verder.

Succes :bier:

Bron: WikiGTA

Bewerkt: door thundercover
Geplaatst: (bewerkt)
Erm... ja. Ik heb pas GTA: SA gehad en nu zit ik vast bij de missies Lifes A Beach & Cesar Vialpando. met die motor (bekend?). Ik snap er geen bal van en ik heb geen reactie vermogen ^^

Dus heeft iemand tips voor me?

Beste Koen,

Meer mensen hebben problemen met deze missies, je bent gelukkig niet de enige. Ze zijn erg moeilijk. Het gaat vooral om goede timing. Als het pijltje in het rondje is op de goede toets drukken. Je toetseninstellingen kun je zien bij 'Options' -> 'Controls'. Of in de handleiding die bij het spel zit, als je de controls zelf niet aangepast hebt.

Het gaat vooral om vaak proberen, na een tijdje krijg je een beter gevoel voor de timing. Mocht het echt totaal niet lukken, post dan je savegame in het savegame aanvraag forum. Post je savegame, en iemand anders doet de missies voor je.

En vraagjes:

Hoe kan je de bullet time code uitschakelen?

Moet je alle missies doen om verder te komen?

De bullet time code kun je uitschakelen door hem nog een keer in te voeren:

PC: ANOSEONGLASS 
PS2: X, X, Square, R1, L1, X, Down, Left, X 
A, A, X, Right Trigger, Left Trigger, A, Down, Left, A

Wikigta

Je moet alle missies doen om verder te komen, ook dus Life's a Beach en Cesar Vialpando. Alleen verder in het spel zul je missies tegenkomen die niet nodig zijn om de storyline uit te spelen. Wel zijn deze natuurlijk nodig om de 100% te halen.

Deze missies zijn níét nodig voor de storyline, maar wel voor de 100%:

Air Raid

Supply Lines

New Model Army

Zeroing In

Test Drive

Custums Fast Track

Puncture Wounds

Architectural Espionage

Key to Her Heart

Dam and Blast

Cop Wheels

Up, Up, and Away

Breaking the Bank at Caligula's

Succes!

Bewerkt: door Flying Dutchman

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...