Jump to content

sweet rond laten lopen bij grove st homies

Recommended Posts

Geplaatst:

ik wil de grovestreet homies een beetje uitbreiden door in pedgrp.dat wat dingen aan te passen maar is het ook mogelijk om sweet bij grovestreet te plaatsen of moet ik hiervoor moeilijk lopen doen met texture files?

Geplaatst: (bewerkt)

t werkt niet als ik "sweet" met hoofdletters toevoeg en ik save het en start SA op dan spawnd sweet niet tussen de grovestreet homies. t is me bijv. wel gelukt om een gast van varrios los astecas bij grovestreet 'te voegen'.

-------------

iemand?

Bewerkt: door cheizz
Geplaatst:

jij kan dus werken met IMG tool

extract sweet.dff en .txd naar bureaublad, renaam ze naar de grove street nr 4 dus fam4.dff en .txd maar die 4 zit wel niet ingame maar jij kan dus dan fam4 toevoegen aan de pedgrp.DAT bij de homies lijn

kleine tutje

GTA3.IMG:

extract naar bureaublad

sweet.DFF

sweet.TXD

renaam het naar fam1 - 5 (keuze maken 1 tot 5)

dus fam1.dff en fam1.txd tot fam5.dff - fam5.txd

vervang het met originiele toe in de gta3.img

archive rebuilden

voila klaar

=============================================

maar welke versie GTA SA heb jij?

het kan ook daaraan liggen dat het niet werkt dus

Bewerkt: door SWYV

ik heb V2 maar daar ligt het niet aan, want ik kon wel san fierro rifa gasten bij varrios L A doen en da nang boys heb ik verandert in een motorclub dus ik snap niet wat er aan de hand is. en txd files en dff files die al in het archive staan kan ik wel wisselen zo heb ik de black cap rimmed up veranderd in een police cap die rockstar uit het spel heeft gelaten.

edit: is het ook mogelijk om bestanden die een bepaalde naam hebben zoals fam4.txd of dff die niet in gta3.img staan er wel in te plaatsen zonder problemen te krijgen met san andreas ?? ik wil namelijk sweet extracten, dan renamen naar fam4.txd en dff, en weer in gta3.img zetten en dan in pedgrp fam4 bij grovestreet plaatsen.

Bewerkt: door cheizz
Geplaatst:
edit: is het ook mogelijk om bestanden die een bepaalde naam hebben zoals fam4.txd of dff die niet in gta3.img staan er wel in te plaatsen zonder problemen te krijgen met san andreas ?? ik wil namelijk sweet extracten, dan renamen naar fam4.txd en dff, en weer in gta3.img zetten en dan in pedgrp fam4 bij grovestreet plaatsen.

LOL, dit is toch al gezegd??

Geplaatst:

maar er zit wel een kleine (och hoe klein het is kan ik niet zeggen)

als jij heel goed kijk wanneer die homies speelt met handen zoals "IN ORDE" gebaar zeggen dan verandert de handen soms in zwart, als ze weer normale stand dan zijn de kleuren terug normaal, echt grappig

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...