Jump to content

Opvallende Covers

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi allemaal,

Ik heb laatst de cover van GTA VCS vergeleken met GTA VC en toen ook nog met GTA SA, en via Internet ook met GTA LCS. En wat me opviel, is dat op elke cover linksboven een helicopter staat. Natuurlijk op elke cover wel een andere ;) Ik weet niet of dit al bekend was. Maar het leek me wel leuk om te melden _O_

MzzL 8)

Geplaatst:

Dit klopt inderdaad, de meeste mensen letten hier niet op en het is wel een leuk feitje. Op de cover staan meestal elementen uit het spel getekend, bijvoorbeeld hoofdpersonen, auto's, en last but not least een lekker wijf. Deze dingen komen allemaal in het spel voor, zo ook helikopters en daarom staan deze op elke cover, net als auto's enzo. Het is wel opvallend dat ze allemaal links boven staan, dit was mij ook nog niet opgevallen.

Geplaatst:

Dit was mij ook al eens een keer opgavallen :D Alleen nog niet gemeld, maar het klopt wel. Ook op de cover van GTA III die nouw in de winkel ligt zie je ook heli's :D

Geplaatst:

Mij was het ook al opgevallen, toen ik de covers van alle GTA's in 1 afbeelding zette. Ik vind het wel leuk. Kunnen we cover van GTA IV voorspellen: linksboven een helicopter :puh:

Geplaatst:

Ja ! dat had ik ook door zo'n paar dagen geleden. Alle posters hangen mooi in m'n kamer en ik was ze aan het bekijken en voilà !

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...