Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Ghost Recon

Soort design: Signature

Size design: Maximaal 500x150

Render: Mag

Animatie: Nee

Premade: Mag ook

Tijd van inlevering: Z.S.M.

Kom maar op, ik lever de mijne in na de jouwe ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Hmmm ik sta hier voor een moeilijke keus :-(

M4X :Ik vind je signature mooi . Je hebt een mooie render van een ghost recon gasje .Ik vind hem alleen te licht . En dat is vooral jammer omdat de rest van je sig vooral donker is. Verder is je achtergrond mooi en past bij de render. Alleen de tekst vond ik iet wat lelijk .En onduidelijk waardoor je wat omlaag kwa % Gaat

85% dan maar

Goliat:

Zo Leuk he dat vol stoppen van plaatjes, Nou niet echt . Je hebt er zoveel in lopen stoppen dat het wat onduidelijk word. Je krijgt er zelfs tranen van als je er langer naar kijkt. Jij hebt de zelfde render uitgekozen als M4X ,En bij jou heb ik daar ook niks op aan te merken . Je gohst recon logo zo op de achtergrond is leuk maar je moet echt goed kijken voordat je hem redelijk ziet .Dus daarom zou je die beter weg kunnen laten maar dat is jou keus. Verder had ik van jou ook nog wel gehoopt dat jij je naam er op een leukere manier erin had gezet . Beetje verwerken in de rest van je plaatje dus . Maar helaas :-(

Prima sig verder maar door die tekst in het midden krijg je 80% :N .Sorry goliat maar mijn stem gaat naar M4X :klap:

geen afkraken is dit maar mijn mening dus...^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Bewerkt: door Speciial_marc.5
Geplaatst:

Jammer van de weinig stemmen maar zo is het.. M4X, de winnaar van deze battle, +1 pnt voor jou. Verliezer Goliat, volgende keer beter. ;)

Rank updated and topic locked.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...