reinbertio Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 hey ik heb ooit gehoort dat er in GTA SA een mijn zou zijn klopt dat? want ik kan hem niet vinden zo ja waar is dat dan? Reageren
HerrieM Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 Er zit in San Andreas geen mijn. Wel is er een steengroeve (Quarry). Deze is te vinden ten zuidwesten van Las Venturas. Hier zijn ook wat extra missies te doen. Reageren
reinbertio Geplaatst: 8 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2006 Er zit in San Andreas geen mijn. Wel is er een steengroeve (Quarry). Deze is te vinden ten zuidwesten van Las Venturas. Hier zijn ook wat extra missies te doen. dat wist ik wel maar het staat op wikipedia onder GTA San Andreas bij het kopje "nieuwe mogelijkheden kijk zelf maar Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 nou, dat is het toch ook? voor SA was er geen GTA met een mijn/quarry Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 (bewerkt) En zelfs nog in geen enkele gta als je de tunnels van lc niet meetelt Bewerkt: 8 december 2006 door MASTERMIND Reageren
Dx11 Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 misschien bedoel je deze grote tunnel Reageren
Koen729 Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 misschien bedoel je deze grote tunnel Daar staat duidelijk: near the big ear Reageren
Dx11 Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 misschien bedoel je deze grote tunnel Daar staat duidelijk: near the big ear ja, uhh, dus? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.