reinbertio Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 ik heb gehoord dat je bij 50% of 60% bij denise van de date haar auto krijgt maar ik heb al 80% en nog altijd zit haar auto op slot hoe kan dat? Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 Wanneer wil je hem open doen? Als het avond is, of waneer je met haar date? Reageren
reinbertio Geplaatst: 8 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2006 Wanneer wil je hem open doen? Als het avond is, of waneer je met haar date? alletwee Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 In de avond kon het niet. Ik kan het ook niet. Maar volgens mij moet je namelijk eerst een andere auto ervan vinden. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 Je kan 'm ook met 'n tow-truck naar je garage slepen, in je garage zetten, garage dicht, garage open en de hustler is open succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.