Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Eej mb,

Mooi gedaan hoor!, ik vind het persoonlijk best knap om die auto zo mooi te bewerken. Alleen de achtergrond blijft wat saai. Mischien zou je wat met de lensflare of andere filters kunnen gebruiken. Of een andere brush. Als ik het een cijfer moest geven krijg je een 8/10 van mij :klap:

orange123 :cya::bier:

Bewerkt: door orange123
Geplaatst:
Eej mb,

Mooi gedaan hoor!, ik vind het persoonlijk best knap om die auto zo mooi te bewerken. Alleen de achtergrond blijft wat saai. Mischien zou je wat met de lensflare of andere filters kunnen gebruiken. Of een andere brush. Als ik het een cijfer moest geven krijg je een 8/10 van mij :klap:

orange123 :cya::bier:

Bedankt :bier:

Ik heb wat Tuts gevolgd, als je wil kan ik je de site wel PM-en :)

Geplaatst:

Wou erg knap gedaan hoor . Moet je later je werk van maken ,zo auto's veranderen .Ik kan duidelijk zien dat je lessen hebt gevolgt met een prima gesultaat . Ik kan dit soort dingen helemaal niet . Ik kan weer andere dingen goed. En daarom vind ik dit zo knap van jou onder andere. Hij is niet speciaal of wat dan ook .Maar je hebt het wel in je . Vandaar deze 8 :cya:

Geplaatst:

Afbeelding:Erg mooie afbeelding.(5)

Tekst:Ik zie helemaal geen tekst. (1) :puh:

Overige:/

Sterren:3

Kleur Gebruik:Erg netjes gedaan. Aleen de vierkantjes vind ik echt 10 keer niks.(7)

Tips/Complimenten:Erg netjes gedaan. Alleen het rooster in de voorbumpel. Dat lijkt erg verdacht op paint werk. Voor de rest is alles echt netjes gedaan. Ga zo door!

Eind Cijfer:7,5

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...