cheizz Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 ik heb ontdekt hoe de die auto's kunt krijgen stap 1: ga naar data/cargrp stap 2: scroll naar onder en zet bij de voertuigen die bij ninja town staan zet je swatvan en fbitruck erbij stap 3: save het bestand stap 4: start SA op (haal wel eerst de disc eruit en er weer in) stap 5: activeer de cheat: ninjatown (als je geen cheats wil gebruiken kun je die dingen ook gewoon boven bij de auto's van rijke arme mensen zodat je ze gewoon tegen kunt komen op straat) Reageren
Proximitus Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 en dat werkt echt? wel leuk om eens een keer te proberen. ik ken dat hele bestand niet.. is het ook mogelijk om het bij de groep neer te zetten dat alleen de politie erin rijd? Reageren
cheizz Geplaatst: 9 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2006 (bewerkt) ja dat kan. alleen politie staat niet in het rijdje van de groepen anders had ik dat wel gedaan. trouwens als je zo'n swat tank wil hebben hij rijdt wel rond alleen de deuren zitten op slot en je kunt de bestuurder niet zien dus ook niet neerknallen op de deur toch te openen, die van de fbi zitten ook op slot alleen dr kun je de besuurder zien zitten en dus neerknallen Bewerkt: 9 december 2006 door cheizz Reageren
ChzN. Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Heey Sleep de S.W.A.T met de tow truck mee naar een garage en pleur hem erin (als het lukt) En voilá je hebt hem waarschijnlijk M.v.g ChzN. Reageren
cheizz Geplaatst: 9 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2006 HeeySleep de S.W.A.T met de tow truck mee naar een garage en pleur hem erin (als het lukt) En voilá je hebt hem waarschijnlijk M.v.g ChzN. klopt, maar ik kan toch die mannetjes in de swattank raken je neemt een goed wapen de comb. shotgun of de mp5 en daar schiet je mee op het kleine raampje van de deur. dan raak je de persoon in de auto toch. Reageren
ChzN. Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Heb nooit geprobeerd zou best kunnen dat je in de swat die ventjuhs kan raken. ===================================================== Ciao ChzN. Reageren
saboy Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 waar rijd die swat truck dan rond?? Reageren
SummerBase Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 (bewerkt) waar rijd die swat truck dan rond?? De SWAT truck rijd nooit rond in GTA San Andreas, je komt hem ook maar één keer tegen in het spel en dat is in het eerste deel van de missie: 'The end of the Line'. Er is dus geen vaste plaats waar je hem kunt vinden; Wil je toch echt gebruik maken van dit voertuig? Dan zul je hem moeten spawnen met een Spawn-programma; ik heb even zo'n programma toegevoegd in de bijlage. Daarvoor heb je alleen wel een Versie 1 origineel nodig anders werkt het niet. Je krijgt er een readme bij waar de ID's (nummers) instaan van de auto's vul het in het bijgeleverde programma in en het voertuig wordt in GTA San Andreas gespawnt. Het is misschien wat jammer dat je hem nergens kunt vinden, maar voor de computer hebben we gelukkig van die slimme programmtjes. Mocht er nog iets wezen dan kun je het gerust zeggen, want dat hoor ik graag. Je hebt ID 'Swatvan' nodig: 601 « Edit: Voor de PS2 heb je helaas niet zo'n programma, dus onmogelijk om de SWAT- truck te krijgen zonder hem te halen uit de missie: 'The end of the Line'. GTA_Car_Spawner.rar Bewerkt: 10 december 2006 door SummerBase Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 waar rijd die swat truck dan rond?? De SWAT truck rijd nooit rond in GTA San Andreas, je komt hem ook maar één keer tegen in het spel en dat is in het eerste deel van de missie: 'The end of the Line'. Er is dus geen vaste plaats waar je hem kunt vinden; ..... Volgens mij komen SWAT trucks ook voor in de missie reuniting the families, nadat Sweet naar binnen is gegaan en voordat CJ naar binnen gaat hangt er 'n helicopter en staan er 2 SWAT trucks op de binnenplaats van het Motel Jefferson, maar ik kan 't fout hebben Reageren
Typhoon Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 kheb gta sa op ps2 Dan is het helaas niet moglijk om een S.W.A.T te krijgen. Hier heb je echt de pc versie voor nodig. Volgens mij komen SWAT trucks ook voor in de missie reuniting the families, nadat Sweet naar binnen is gegaan en voordat CJ naar binnen gaat hangt er 'n helicopter en staan er 2 SWAT trucks op de binnenplaats van het Motel Jefferson, maar ik kan 't fout hebben De auto's waarin de S.W.A.T members in Reuniting the Families aankomen zijn eigenlijk ook S.W.A.T trucks, maar deze hebben de naam 'Enforcer'. Met dit voertuig kan je ook vigilante missies doen maar je hebt niet zo'n mooie waterspuit. Nog even een screen voor de mensen die geïnteresseerd zijn: Klik voor vergroting Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.