chakir2570 Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2006 ik heb dit forum alleens op het internet gevonden en ik wou dus graag lid worden, en ik heb ook nog een vraagje ik probeer hier een savegame te downloaden maar als ik klaar ben komt er op men psp dat het beschadigde data is en dus werkt ie niet kan iemant me alsjeblief uit leggen wat er mis is of wat ik fout doe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2006 Welkom op het forum 'Chakir'; je bent van harte welkom hier en iedereen zal je vragen beantwoorden als ze maar normaal zijn. Dat is deze en die ga ik dus beantwoorden, want je hebt ze waarschijnlijk uit 'mijn topic' gehaald, zo niet dat maakt natuurlijk helemaal niks uit. Als eerst moet je de savegame uit het pakket halen, dan heb je daarin een map met de naam met veel cijfers, en letters. Verander deze niet, want dan wordt hij corrupt en dat is denk ik ook het probleem waar jij tegenaan hikt. Zet het in de map SAVEDATA; en dan moet het goed komen. Het kan ook nog in het feit zitten dat je een gedownloade versie hebt met een andere regio code zodat de savegames die wij europeanen maken niet werken. Maar daar heb ik het ook niet over in het globaal. Zie maar even of het hiermee wel lukt, want het moet gewoon werken. Anders is er iets mis waar ik de oorzaak niet van in kan schatten. Beschrijf anders wat duidelijker wat je wilt of wat je hebt gedaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.