Jump to content

Robbie Williams weer nummer 1

Mee eens?  

24 leden hebben gestemd

1. 1. Verdient Robbie weer de eerste plaats?

• Ja, dat is het beste lied.
      6
    • Nee, ik vind (hier posten aub) veel beter!
      18

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

ik heb de afgelopen week naar de qmusic top 1000 geluisterd, en nu blijkt dat Robbie Williams weer nummer 1 is met "Angels". Dit was vorig jaar ook al zo. Vinden jullie dit ook het beste lied? Zo nee, zeg dan wat jij als eerste keus had gestemd.

Ik ben het er trouwens totaal niet mee eens, ik vind het helemaal geen geweldig lied, ik heb veel leukere voorbij horen komen. Ik had zelf op nummer 1 de Scissor Sisters met 'I don't feel like dancin'

:cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Nee, ik ben het niet echt eens met de nummer 1 positie voor Robbie Williams met het nummer Angels. Het nummer is wel mooi, maar in mijn ogen zijn er betere nummers gemaakt dan Angels. Ik zou persoonlijk kiezen voor Marvin Gaye met What's going on of John Lennon met Imagine. Maar veel luisteraars delen die mening voor Robbie Williams met Angels. De luisteraars van Q-Music zijn veel jonger dan die van Radio Veronica. Daar gaat de strijd altijd tussen Queen met Bohemian Rapsondy en Guns 'n Roses met November Rain. In de lijst van Q-Music zag ik op 40 Maria Mena staan met Just Hold Me. Dat is een keuze die ik ook niet echt begrijp. In de lijst van Radio Veronica zie je niet snel jonge nummers.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Geplaatst:

Ik zie zelf nieteens in waarom heel veel mensen zo weg zijn van Robbie Williams... Hij maakt nieteens leuke muziek :-( , er zijn zo veel betere liedjes!

Geplaatst:

Ik hou helemaal niet van Robbie Williams, dus ik zou hem zeker niet op de Top 1000 zetten. Marvin Gaye is zoals Colonel Cortez al zei degene die beter op nummer 1 kan zijn. Die Robbie Williams kan echt niet zingen vind ik.

Geplaatst:

wel mee eens,

k ben gwn harde fan van hem(overgens ook van 2-pac en andre)

maaer dat angels eerste is dat vind ik vaag

ik vind dat namelijk niet zijn beste nr

Geplaatst:

Hij is een schande vor de muziek wereld

ik vind zijn style van muziek echt saai

Wat zijn goede zangers of zangeressen:pussycatdols ,rihanna,50 cent,eminem,akon........

Maar niet robbie williams zeker niet :ch:

Greets Syfes

Geplaatst:

Als ik het over schandes in de muziekwereld heb dan denk ik juist aan the Pussycat Dolls, Beyoncé etc., aan hoe ze een beetje rond een stel negers met zwaar overgewicht met hun opgepompte voorgevel en ontblootte billetjes (om alles even netjes uit te drukken - heb trouwens niks tegen negers, dus voordat je rare ideeën krijgt-). Het lijken wel gewoon hoeren, en echt zingen kunnen ze in mijn ogen niet.

Qmusic heb ik trouwens nog nooit van gehoord...

Met mooiste nummer ooit zou ikzelf voor November Rain van Guns n Roses of Imagine van John Lennon gaan, in de top2000 aller tijden wint (met uitzondering van afgelopen jaar, toen was het boudewijn de groot...) altijd Queen met Bohemian Rhapsody. Op zich ook niets tegen, ik vind Freddy Mercury nogsteeds een van de beste zangers die er zijn (hoewel hij er uiteraard niet meer is)

Muziek van Robbie Williams mag van mij van de aardbodem verdwijnen, afgrijselijk.

Ook een mooi nummer is Sultans of Swing van Dire Straits.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...