Tunix Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 (bewerkt) *Verwijderd* Bewerkt: 12 december 2006 door Tunix Reageren
BigM Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 Nou je hebt die kerstboom er niet leuk in gestopt .. En hij past niet bij de rest . En het is een plaatje dat nogal vol staat en krijg er nogal een paint gevoel bij 5/10 Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 (bewerkt) Nou je hebt die kerstboom er niet leuk in gestopt .. En hij past niet bij de rest . En het is een plaatje dat nogal vol staat en krijg er nogal een paint gevoel bij5/10 Kan je Photo Filters bij Paint gebruiken dan?!. Over de sig. Jammer dat je die keerstboom niet gerenderd hebt. Want dan was het veel mooier geweest. Ik denk dat het ook goed was geweest als je nog eens over de lampje met wit brushte, en op overlay had hezet, dan worden de lampjes ujuist wat lichter, en dat is natuurlijk een mooi gezicht! Ik denk dat er nog wel een Border op had gekunt, en 2PX past bij deze denk ik het best.(Zet hem wel op Overlay, of als hij nog te duidelijk is dan op Soft LIght. Die Merry Christmas And a Happy New Year text, vind ik er erg goed biij passen, maar misschien, kan je die tweee textjes gewoon bij elkaar zetten. En ook het LCS teken moet kleiner. Verder ziet hij er Nice uit! 6/10 Bewerkt: 9 december 2006 door gta ripper Reageren
orange123 Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 (bewerkt) Eej Armageddon, Opzich wel mooie signature, maar ik vind hem wat saai. Het ziet eruit als of alles erin is gezet en klaar. Er zit niet echt een sfeer in. dit kan je met de blending options en filters wel mooi doen. Dus als ik je een cijfer moest geven krijg je een 7/10 van mij orange123 Bewerkt: 9 december 2006 door orange123 Reageren
Tunix Geplaatst: 9 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Ik ben nog maar een beginner, dus ik weet het allemaal nog niet zo goed, maar hoe moet je nou iets op "Overlay" zetten? :$ Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Ik ben nog maar een beginner, dus ik weet het allemaal nog niet zo goed, maar hoe moet je nou iets op "Overlay" zetten? :$ KIjk boven aan op je Lyaer Pallette(ALs die er nog niet staat ga dan naar Window-Layers) Dan staat daar boven aan Normal, druk daar op het Pijltje, dan moet daar tussen staan Overlay Reageren
.Antonio Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 (bewerkt) Nou je hebt die kerstboom er niet leuk in gestopt .. En hij past niet bij de rest . En het is een plaatje dat nogal vol staat en krijg er nogal een paint gevoel bij5/10 pfff.. sorry dat ik het zeg, maar ik word hier best moe van. Je zegt alleen maar dingen die niet goed zijn en wat voor gevoel je erbij krijgt. Als hij altijd zo gerate wordt zal hij nooit weten hoe het dan wel goed zou moeten. Dit zeg ik echt heel vaak: Geef tips voor de dingen die hij niet goed doet en geef ook wat plus punten. En wat ik ook niet snap. Je zegt dat die kerstboom er niet leuk is ingestopt. Dat is dus 1 minpunt. Is het dan meteen een 5? Ik vind dit dus geen goede rate . Dit is kritiek oke? Als je het als afkraken opvat. Sorry! Ontopic: Best leuke signature. Je hebt een leuke stock gekozen en leuk je text erin gezet. Dat plaatje van die kerstboom is idd niet heel mooi erin gezet. Je kon misschien beter dat witte weg knippen met de Magic Wand Tool. Neem die tool, klik ermee op het witte en druk del (zorg wel dat je de layer van de kerstboom geselecteerd hebt en niet een andere). Zo zou je het moeten doen met Adobe Photoshop. Als je een ander programma gebruikt weet ik niet hoe je het weg knipt. Die text van Merry Christmas and a happy new year is leuk gedaan. Mooi kerst achtig lettertype en goed verdeeld over je signature. Ik vind het best knap gedaan . Rate: Over het algemeen vind ik dit een best goede signature: 74% Bewerkt: 9 december 2006 door .Antonio Reageren
Tunix Geplaatst: 9 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2006 (bewerkt) Nou je hebt die kerstboom er niet leuk in gestopt .. En hij past niet bij de rest . En het is een plaatje dat nogal vol staat en krijg er nogal een paint gevoel bij 5/10 pfff.. sorry dat ik het zeg, maar ik word hier best moe van. Je zegt alleen maar dingen die niet goed zijn en wat voor gevoel je erbij krijgt. Als hij altijd zo gerate wordt zal hij nooit weten hoe het dan wel goed zou moeten. Dit zeg ik echt heel vaak: Geef tips voor de dingen die hij niet goed doet en geef ook wat plus punten. En wat ik ook niet snap. Je zegt dat die kerstboom er niet leuk is ingestopt. Dat is dus 1 minpunt. Is het dan meteen een 5? Ik vind dit dus geen goede rate . Dit is kritiek oke? Als je het als afkraken opvat. Sorry! Ontopic: Best leuke signature. Je hebt een leuke stock gekozen en leuk je text erin gezet. Dat plaatje van die kerstboom is idd niet heel mooi erin gezet. Je kon misschien beter dat witte weg knippen met de Magic Wand Tool. Neem die tool, klik ermee op het witte en druk del (zorg wel dat je de layer van de kerstboom geselecteerd hebt en niet een andere). Zo zou je het moeten doen met Adobe Photoshop. Als je een ander programma gebruikt weet ik niet hoe je het weg knipt. Die text van Merry Christmas and a happy new year is leuk gedaan. Mooi kerst achtig lettertype en goed verdeeld over je signature. Ik vind het best knap gedaan . Rate: Over het algemeen vind ik dit een best goede signature: 74% De achtergrond is een beetje vervormd.. Zeg maar welke beter is, die kies ik dan . Bewerkt: 10 december 2006 door Armageddon Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.