MovieMaker Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 Kan je GTA Vice City Stories met meer mensen spelen op de computer (niet achter 1 maar via internet) Zo ja hoe en welk programma moet je er zonodig voor downloaden? Reageren
Advancegta Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 Kan je GTA Vice City Stories met meer mensen spelen op de computer (niet achter 1 maar via internet)Zo ja hoe en welk programma moet je er zonodig voor downloaden? Volgens mij snap jij een paar dingen niet. Ten eerste is GTA Vice City Stories niet beschikbaar op de PC enkel op de PSP. Tenzij jij een Emulator bedoelt zou ik niet weten waar je het over hebt, heb je het inderdaad over een Emulator zul je moeten controleren of hij dit ondersteund al betwijfel ik of er wel een werkende Emulator bestaat voor de PSP. Om VCS online te kunnen spelen hoef je niks speciaals te downloaden je zult alleen een Draadloos netwerk moeten hebben bijvoorbeeld een Wirelles modem. Veel plezier met het Online spelen van VCS. Reageren
MovieMaker Geplaatst: 8 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2006 He? Ik heb dij de speelgoedwinkel vice city stories gekocht? Reageren
Tunix Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 (bewerkt) He? Ik heb dij de speelgoedwinkel vice city stories gekocht? Dus je wilt beweren dat je UMD'tjes op je PC kan afspelen? Misschien ben je in de war met Vice City? Dit is Vice City, en dit is Vice City Stories. Bewerkt: 8 december 2006 door Armageddon Reageren
stefan0077 Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 He? Ik heb dij de speelgoedwinkel vice city stories gekocht? als ik jouw was zou ik zo,n umd,je niet in je pc stoppen dan kan het wel eens kloppen dat je raare geluiden gaat horen maar ik heb wel gehoord dat vice city stories te downloaden is voor de comp maar zal wel zo,n emulator zijn Brb maar als ik jouw was zou ik psp kopen en dan vice city stories kopen echt de moeite waard en het geld Reageren
paul007 Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Misschien past het niet helemaal in dit topic, maar ik heb een vraag. Als je GTA VCS online wil spelen. Heb je zoals Advancegta zei een draadloos netwerk nodig. Maar hoe maak je zo'n draadloos netwerk? Op de website van sony wordt het uitgelegd maar ik snap er niks van. Heeft je PSP eigenlijk ook verbinden met Internet als je USB kabel van PSP naar PC is aangesloten? Of niet. Zo niet? Leg asjeblieft uit hoe je met je een netwerk heb op je PSP heb, stap voor stap. Ik ben niet zo handig met al die netwerk code's zoals SSID etc. Alsvast bedankt Mazzel Reageren
Bassiej Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Het is toch helemaal niet mogelijk om gtaVCS online te spelen.. ? Volgens mij kun je alleen met vrienden dicht bij elkaar in de buurt die ook een PSP + VCS hebben teken elkaar spelen. Niet online op het internet. Reageren
M4X Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 (bewerkt) Misschien past het niet helemaal in dit topic, maar ik heb een vraag. Als je GTA VCS online wil spelen. Heb je zoals Advancegta zei een draadloos netwerk nodig. Maar hoe maak je zo'n draadloos netwerk? Op de website van sony wordt het uitgelegd maar ik snap er niks van. Heeft je PSP eigenlijk ook verbinden met Internet als je USB kabel van PSP naar PC is aangesloten? Of niet. Zo niet? Leg asjeblieft uit hoe je met je een netwerk heb op je PSP heb, stap voor stap. Ik ben niet zo handig met al die netwerk code's zoals SSID etc. Alsvast bedankt Mazzel Ik volg het niet meer, Vice City Stories is er alleen op de PSP. Als je deze multiplayer wilt spelen is dat heel simpel; druk op de start toets en ga in het menu naar multiplayer. Volgensmij hoef je hiervoor niet online, want dat zou betekenen dat je het met mensen over de hele wereld zou kunnen doen terwijl je het slechts met mensen ergens in je omgeving kan doen. Ik weet niet precies hoe ver je multiplayer partner maximaal van jou mag zitten maar dit is niet al te ver. Edit: Te laat Bewerkt: 17 december 2006 door M4X Reageren
paul007 Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Oh dan heb ik het verkeerd begrepen, Maar je kan sommige games voor de PSP wel online volgens mij En volgens mij GTA VCS ook hoor Reageren
Advancegta Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 (bewerkt) Een draadloos netwerk maak je door een draadloze Router te kopen en goed te configureren. Een draadloze Router is in bijna alle Computer winkels te koop en zijn de laaste tijd niet zo duur meer. Indien je alles op je PC goed geconfigureerd hebt ga je verder met het configureren op je PSP waarvoor ik hieronder een Tutorial plaats die ik overigens niet zelf heb gemaakt. Overigens is VCS niet via elke Router zomaar Online te spelen. * Zet je PSP aan * Ga naar Instellingen - Netwerk bijwerken * Kies "Verbinding 1" en druk op driehoekje (opties) * Kies dan voor Bewerken * Geef de gewenste naam in voor het netwerk of doe gewoon verder door op door naar rechts te klikken * Op het volgende scherm kies je voor Scannen * Nu gaat je PSP alle beschikbare draadloze netwerken zoeken * Kies jou favoriet eruit (minstens 40 % signaalsterkte) * Loop alles verder door * Sla alles op * Ga terug naar je beginscherm * Ga naar de internetbrowser * Ga naar Bestand - adresitem en geef je webadres is (vb. google.be) * druk op start * Je PSP probeert nu te verbinden met het netwerk * Als de PSP het verkeerde netwerk neemt, dan druk je op rondje en selecteer je het juiste netwerk. Bewerkt: 17 december 2006 door Advancegta Reageren
paul007 Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Ok, bedankt advance, misschien ga ik nu té veel vragen maar hoe duur is zo'n draadloze Router? Reageren
Ewoud Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Ok, bedankt advance, misschien ga ik nu té veel vragen maar hoe duur is zo'n draadloze Router? Een goeie rond de 40 a 80 euro. Reageren
Big Vic Vance Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 heey jongens ..had efe vraagje.. ik wil graag keer multiplayen maar moest je dan iets doen met de wlan verbinding ofso? zo ja..hoe doe je dat dan? ajuus! Reageren
SummerBase Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 heey jongens ..had efe vraagje.. ik wil graag keer multiplayen maar moest je dan iets doen met de wlan verbinding ofso? zo ja..hoe doe je dat dan? ajuus! Ik heb zelf nog niet geprobeerd om via het internet te gamen met de PSP, want volgens mij is dat vrijwel onmogelijk, maar ik weet wel hoe je lokaal moet gamen. Dat is heel simpel, als je hier niet op doelt dan is het misschien een beetje jammer, maar als je online zou kunnen dan moet het ook zo, maar dan over het internet. Als eerste zet je de WLAN (Wireless LAN) schakelaar aan de linkerkant van de PSP omhoog/omlaag- om hem aan of uit te zetten. Je PSP geeft zelf wel aan of hij uit/aan staat, dat is verder geen probleem. Dan heb je eigenlijks de poort open gezet naar het internet. Dan start je simpelweg een savegame en dan ga je in het menu (select) naar Multiplayer, daar kun je een server aanmaken of een server van een ander joinen. Als een vriend een server heeft aangemaakt dan join je een server en als dat niet het geval is; dan moet je zelf één starten. Je kunt dan kiezen uit diverse opties en spelletjes, maar die moet je natuurlijk wel vrijgespeeld hebben op jouw savegame. De eerste spelletjes speel je vrij na de missie: 'From zero to hero' van 'Lance Vance', de tweede lading spelletjes speel je vrij na de missie: 'Last Stand', van 'Ricardo Diaz'. Dan kan je alle spelletjes spelen en het is dan ook aan te raden (als je het niet hebt) om een andere savegame te downloaden. Verder wens ik je veel succes en mocht het niet werken dan kun je ons altijd alarmeren. Reageren
Big Vic Vance Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 heey jongens ..had efe vraagje.. ik wil graag keer multiplayen maar moest je dan iets doen met de wlan verbinding ofso? zo ja..hoe doe je dat dan? ajuus! Ik heb zelf nog niet geprobeerd om via het internet te gamen met de PSP, want volgens mij is dat vrijwel onmogelijk, maar ik weet wel hoe je lokaal moet gamen. Dat is heel simpel, als je hier niet op doelt dan is het misschien een beetje jammer, maar als je online zou kunnen dan moet het ook zo, maar dan over het internet. Als eerste zet je de WLAN (Wireless LAN) schakelaar aan de linkerkant van de PSP omhoog/omlaag- om hem aan of uit te zetten. Je PSP geeft zelf wel aan of hij uit/aan staat, dat is verder geen probleem. Dan heb je eigenlijks de poort open gezet naar het internet. Dan start je simpelweg een savegame en dan ga je in het menu (select) naar Multiplayer, daar kun je een server aanmaken of een server van een ander joinen. Als een vriend een server heeft aangemaakt dan join je een server en als dat niet het geval is; dan moet je zelf één starten. Je kunt dan kiezen uit diverse opties en spelletjes, maar die moet je natuurlijk wel vrijgespeeld hebben op jouw savegame. De eerste spelletjes speel je vrij na de missie: 'From zero to hero' van 'Lance Vance', de tweede lading spelletjes speel je vrij na de missie: 'Last Stand', van 'Ricardo Diaz'. Dan kan je alle spelletjes spelen en het is dan ook aan te raden (als je het niet hebt) om een andere savegame te downloaden. Verder wens ik je veel succes en mocht het niet werken dan kun je ons altijd alarmeren. Ok heel erg bedankt Summerbase .. het is nu helemaal duidelijk voor me..ik wilde alleen dat weten over dat wlan knopje op me psp . Heel erg bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.