Miche Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 Hey, Kheb problemen met de missie Toreno's last flight.. dat is de missie waar je een telefoontje krijgt van Woozie die je vraagt om naar een helipad te gaan, daar gaat een helikopter opstijgen waar Toreno inzit, je moet daar een bazooka oprapen en dan de helikopter volgen. Ik slaag er maar niet in om die helikopter neer te halen.. Kunnen jullie mij zeggen hoe jullie het hebben gedaan want ik heb het nu al zeker 10x geprobeert en het blijft maar mislukken.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
knepman Geplaatst: 12 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 bij mij bleef hij stil hangen aan het einde van de snelweg en dan kan je hem makkelijk neerschieten:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miche Geplaatst: 12 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 november 2004 Ja thx 't is gelukt.. hij bleef bij mij ook hangen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sgt.ugly Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 Ik krijg al meteen een zooi sterren voor ik de achtervolging op de heli kan inzetten...... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta boy Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 neem tank richt naar boven en knallen doe ik wel eens als ik oorlog heb ik los santos pak ik tank en knallen maar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 Bij het heli platform proberen gelijk de trap op de te lopen en niemand door te schieten. Pas op het platform de 2 bewakers doorschieten. Daarna naar beneden springen en de motor pakken. Op straatnivo lopen namelijk agenten en daarom krijg je die sterren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Redbullcola Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 (bewerkt) Ik had em met m'n AK neergeknald. Hij ontplofde bij de eerste bocht Bewerkt: 17 november 2004 door Redbullcola Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 Ik had em met m'n AK neergeknald. Hij ontplofde bij de eerste bocht lkkr, ik moest hem helemaal naar t platteland volge :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrSelected Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 Je moet gewoon met die FCR keihard rijden en dan als je een mooie voorsprong hebt afstappen en wachten, met je bazooka goed gaan staan, en als ie eraan komt schieten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
victor88 Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 je kan ook gewoon met dat machine geweer schieten dat richt veel makkelijker maar duurt wel langer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kardito Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 dit vond ik ook een zwaar irritante missie.. t is best moeilijk om dat ding te raken met die rocket launcher.. en dan krijg je er ook nog de hele tijd sterren bij :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sgt.ugly Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 idd, einde snelweg effe voorsprong pakken zodra het 1 rijstrook wordt, afstappen en met de launcher die Toreno een warm gevoel geven... Put it where the sun does not shine! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.