FerryN Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 (bewerkt) Dit is mijn "kindermotor" ben bezig hem te maken in Sketchup;) Hij lijkt nog nergens naar,(plaatje 1) hier moet ie op komen te lijken(plaatje 2) miss tips, (ps dit is mijn eerste keer ) Thnx miss tips voor over te zetten naar gta sa? Bewerkt: 8 december 2006 door feki122 Reageren
JelleVD Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 Volgens mij kun je sketchup modellen niet overzetten naar SA. Reageren
erterer0 Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 Gebruik je google sketchup of de gewone? Reageren
FerryN Geplaatst: 8 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2006 google sketchup, hoezo? Reageren
erterer0 Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 Met google sketchup kun je geen dingen ingame zetten Reageren
FerryN Geplaatst: 8 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2006 Met google sketchup kun je geen dingen ingame zetten das jammer, met welk programma wel? Reageren
erterer0 Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 (bewerkt) .......................................................... Gmax ( Gratis!) 3ds Max Sketchup ( Niet de google versie) Zmodeller ( ook een versie gratis!) ........................................................ En er is nog wat meer... Bewerkt: 8 december 2006 door erterer0 Reageren
FerryN Geplaatst: 8 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2006 bedankt, ga gelijk eentje downloaden, TY Reageren
MxM Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 Lol dat motortje ziet er wel grappig uit.. Ik wil hem wel hebbe als die af is Reageren
Puma Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 Kan wel, gewoon GoogleSketchup bestand opslaan, openen in Sketchup (de originele) en gaan met die banaan.. tut's zijn zat op Gtaforums.com te vinden, gewoon ff zoeken bij Editing Discussion en dan bij Tutorials <volgens mij>. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.