Jump to content

Verkeer flipt

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, ik had een vraag

Ik heb gta sa op de xbox360, en ik ben nu in Tierra Robada.

Ik heb geen cheat gebruikt, maar het verkeer gaat heel snel en ze knallen achet op elkaar, overal is politie die iedereen achterna gaat en ik moet een missie doen met 6 helicopters neerschieten en die gaan ook heel snel.

ALS ik een cheat heb gebruikt [perongeluk] heb ik al heel veel gezocht en die nog een keer gebruitk, maar hij deactiveerd niks

help pleaseee

Geplaatst:
Hallo, ik had een vraag

Ik heb geen cheat gebruikt, maar het verkeer gaat heel snel en ze knallen achet op elkaar, overal is politie die iedereen achterna gaat en ik moet een missie doen met 6 helicopters neerschieten en die gaan ook heel snel.

ALS ik een cheat heb gebruikt [perongeluk] heb ik al heel veel gezocht en die nog een keer gebruitk, maar hij deactiveerd niks

help pleaseee

Start eens een New Game en kijk of het nu wel normaal is. Indien dit inderdaad zo is heb je waarschijnlijk toch perongeluk een cheat gebruikt. Dit controleer je door even in je Stats te kijken, ik neem even aan dat je weet hoe dat werkt. Indien het dus aan cheats ligt is het enige wat je nog eens goed kunt contoleren of de Cheats te deactiveren zijn en is dit niet zo zul je helaas een New Game moeten starten. Er zijn namelijk cheats die ervoor zorgen dat het spel niet goed meer loopt denk bijvoorbeeld aan de Riot Cheat. Indien je het probleem ook nog hebt bij een New Game zul je je schijfje eens goed schoon moeten maken en eens controleren of het probleem zich op een normale XboX ook voordoet, is dit niet het geval ligt het mischien aan je Xbox 360. Veel succes ermee.

Geplaatst:

Hallo, ik had een vraag

help pleaseee

Start eens een New Game en kijk of het nu wel normaal is. Indien dit inderdaad zo is heb je waarschijnlijk toch perongeluk een cheat gebruikt. Dit controleer je door even in je Stats te kijken, ik neem even aan dat je weet hoe dat werkt. Indien het dus aan cheats ligt is het enige wat je nog eens goed kunt contoleren of de Cheats te deactiveren zijn en is dit niet zo zul je helaas een New Game moeten starten. Er zijn namelijk cheats die ervoor zorgen dat het spel niet goed meer loopt denk bijvoorbeeld aan de Riot Cheat. Indien je het probleem ook nog hebt bij een New Game zul je je schijfje eens goed schoon moeten maken en eens controleren of het probleem zich op een normale XboX ook voordoet, is dit niet het geval ligt het mischien aan je Xbox 360. Veel succes ermee.

Maar op de andere save games is het wel normaal en ik wil echt niet helemaal overnieuwe gaan

Geplaatst:
Oja is er niet een manier om alle cheats te de-activaten?

Je zou kunnen proberen om de cheat die je gebruikt hebt, opnieuw in te voeren. Als je geluk hebt, is hij dan gelijk gedeactiveerd, en heb je het probleem niet meer. Als je pech hebt, dan kan is het helaas niet mogelijk om hem te deactiveren :(.

Geplaatst:

Oja is er niet een manier om alle cheats te de-activaten?

Je zou kunnen proberen om de cheat die je gebruikt hebt, opnieuw in te voeren. Als je geluk hebt, is hij dan gelijk gedeactiveerd, en heb je het probleem niet meer. Als je pech hebt, dan kan is het helaas niet mogelijk om hem te deactiveren :(.

Maar volgens mij heb ik geen cheat gebruikt..

Zo wel, heb ik geen idee welke.

Ik heb alle cheats geprobeerd die met het verkeer te maken hebben maar er staat niet deactivated :N:{:engel:

Geplaatst:

Hmm, ik denk dat jij dan de gameplasy gaat sneller cheat hebt gebruikt. Deze kun je niet deactiveren door hem opnieuw in te voeren, je moet hiervoor de gameplay gaat langzamer cheat voor invoeren. succes!

Geplaatst:
Hmm, ik denk dat jij dan de gameplasy gaat sneller cheat hebt gebruikt. Deze kun je niet deactiveren door hem opnieuw in te voeren, je moet hiervoor de gameplay gaat langzamer cheat voor invoeren. succes!

Nee want lopen enzo gaat wel normaal

alleen voertuigen flippen.

Geplaatst:

het is toch normaal, en standaard bij de GTA SA dacht ik dat in de woestijn alle auto's als "GEKKEN" rijden

bij me toch (GTA SA op PS2 & PC)

• 5 maanden later...
Geplaatst:

Ik heb hetzelfde probleem,

geen cheats gebruikt, maar alle autos gaan als gekken. Af en toe vallen ze ook even uit, om later weer op te doemen (echt een flits maar)

anyone?

Geplaatst:
Ik heb hetzelfde probleem,

geen cheats gebruikt, maar alle autos gaan als gekken. Af en toe vallen ze ook even uit, om later weer op te doemen (echt een flits maar)

anyone?

Dat ligt niet aan jou, hoor. Zo is het spel gemaakt. Op de snelwegen rijden de voertuigen inderdaad sneller, maar zodra je dichterbij komt gaan ze net zo snel als jou. Ik denk ook niet dat er iets aan te veranderen valt, ik heb het ook en het hoort gewoon bij de gameplay van het spel vrees ik.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...