Jump to content

GTA VCS of GTA LCS?

paul007

Recommended Posts

Ik zelf vind GTA VCS beter dan GTA LCS. Dat komt denk ik toch omdat ik geïntreseerder ben in het verhaal van GTA VCS. GTA VCS ziet er ook mooier uit en vind ik Vice City toch wel de leukste GTA stad. Maar het is wel leuk om oude personages van GTA III weer terug te zien in GTA LCS. Maar wat vinden jullie? :)

Delen op andere websites

Ik hoor de laatste tijd verhalen van vechtstyles:nekbreken en martelen enz. Dit maakt de game een stuk leuker natuurlijk. Ik heb het spel zelf niet, maar ik ken hem zelf heel goed, en ik koop hem samen met Liberty City Stories. Ik weet zeker dat ik Vice City Stories leuker zal vinden, maar ik hou officieel meer van de mafia. Dus ik denk dat ik het een klein tikkeltje leuker vindt dan LCS omdat je meer dingen kan doen, zoals Red Balloons, leuker dan Hidden PAackages, nek breken of iemand martelen, leuker dan iemand in elkaar trappen en erachter aan moet rennen. GTA VCS is groter, mooier en ziet er warmer uit, ik hou meer van lichte omgevingen, dus GTA VCS wordt een leukere game.

Delen op andere websites

Eigenlijk kan ik dat niet goed zeggen omdat ik LCS niet heb, alleen VCS en ook omdat VCS nieuwer is, bij VCS wisten ze wat de PSP aankon, LCS was vooral een test van wat de PSP aankan.

Als je niet let op graphics, hebben / niet hebben en de game-mogelijkheden, maar als je wel let op de stad, de sweer, het hoofdpersonage en de missies, denk ik dat ik LCS beter vindt.

Maar je wel let op graphics, hebben / niet hebben en de game-mogelijkheden, maar als je niet let op de stad, de sweer, het hoofdpersonage en de missies, denk ik dat ik VCS beter vindt.

:)

GTA2 Gamer.

(GTA2 is nog altijd mijn favoriete Grand Theft Auto)

Delen op andere websites

In dit topic wordt er eigenlijk om gevraagt om Liberty City Stories af te kraken, want natuurlijk is Vice City Stories beter. Vice City Stories is een jaar jonger, en de stad is zelfs 2 jaar later gemaakt (GTA III en Vice City). Het is dus vrij logisch dat Vice City Stories beter is, want er is een hoop verbeterd ten opzichte van Liberty City Stories. Als dit niet zo zou zijn dan zou Vice City Stories floppen, en nu is het een erg groot succes. Een beetje een onnodig topic, want ik denk dat niemand LCS leuker vind dan VCS, aangezien de tientallen verbeteringen etc..

Delen op andere websites

In dit topic wordt er eigenlijk om gevraagt om Liberty City Stories af te kraken, want natuurlijk is Vice City Stories beter. Vice City Stories is een jaar jonger, en de stad is zelfs 2 jaar later gemaakt (GTA III en Vice City). Het is dus vrij logisch dat Vice City Stories beter is, want er is een hoop verbeterd ten opzichte van Liberty City Stories. Als dit niet zo zou zijn dan zou Vice City Stories floppen, en nu is het een erg groot succes. Een beetje een onnodig topic, want ik denk dat niemand LCS leuker vind dan VCS, aangezien de tientallen verbeteringen etc..

Ik denk dat sommige LCS wel beter vinden dan VCS. Sommige vinden VC ook beter dan SA? Dit topic is gewoon om je mening te geven. Maar het is wel aannemelijk dat het merendeel VCS beter vind dat LCS :bonk:

Bewerkt: door thundercover
Delen op andere websites

Ik vind VCS beter, want toen ik LCS kocht, dacht ik dat je daar kon zwemmen (aangezien je dat in San Andreas ook kon). Teleurstelling dus. Ik dacht dat je kon vliegen. Teleurstelling. Ik dacht dat je aan muurtjes kon hangen. Nope. In VCS kun je tenminste zwemmen en vliegen :D

Delen op andere websites

Ik denk dat sommige LCS wel beter vinden dan VCS. Sommige vinden VC ook beter dan SA? Dit topic is gewoon om je mening te geven. Maar het is wel aannemelijk dat het merendeel VCS beter vind dat LCS :bonk:

Sommige mensen vinden Vice City leuker dan San Andreas, daar heb je gelijk in. In dit topic komt het echter aan op features, als je alle posts hierzo leest. Als het over de sfeer ging, dan hadden meer mensen voor Liberty City Stories gekozen, waaronder ik. Dit is ook met Vice City, mensen vinden de sfeer echt supergoed en het verhaal leuk, en daarom vinden ze hem leuker dan San Andreas. Maar als het om features ging, dan had iedereen zonder twijfel voor San Andreas gekozen (vliegtuigen, kleren kopen, zwemmen en ga zo maar door). En dat is het geval in dit topic, en dat vind ik onrealistisch.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...