Karaev Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 GTA VCS vind ik veel beter dan LCS als ik eerlijk ben maarja mij maakt het niet echt veel uit LCS is ook wel leuk de alleen de sfeer in de stad van LCS vindt ik niet zo super in Vice City is het juist echt top mooie grote stad zomer echt heel tropisch Reageren
DdJDean Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 Ikzelf heb GTA Vice City Stories niet, heb hem wel een dagje gehad. Liberty City Stories vind ik toch een beetje saaier, omdat het weinig vernieuwend was, maarja het blijft gewoon leuk! Vice City Stories vind ik toch iets leuker qua grafhics en andere mogelijkheden. De Stories vind ik een grote update van een stad in een eerdere verschenen GTA Game. Dat maakt het spel gewoon extra leuk vind ik. Reageren
justinW Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 dhgbtruh >>> Door GTA-Sheep: Heeft deze tekst nog een speciale bedoeling, is het een geheime boodschap in code of kan ik het gewoon als spam in mijn systeem opbergen?<<< Reageren
Boris H. Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Natuurlijk vind ik GTA VCS beter vanwege de extra mogelijkheden. ook is in vice city een mooie sfeer. Maar het maffia styltje van GTA III & GTA LCS spreekt mij heel erg aan. Maar door de extra dingen(zwemmen, vechttechnieken, vliegen enz.) kies ik voor GTA VCS. Boris H. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.