yvea0 Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 (bewerkt) Klik voor me post PS: donderdag 14 dec Nog steeds hulp nodig!!!! Bewerkt: 14 december 2006 door yvea0 Reageren
Preddy Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 Aanbevolen systeemeisen San Andreas via wikigta Processor: Intel Pentium 4 of AMD Athlon XP processor (of beter) Geheugen: 384(of meer) MB DVD-speler: 16x DVD-ROM Harddisk: 4.7 GB aan vrije ruimte Videokaart: 128(of meer)MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce4" of beter) Geluidskaart: DirectX 9 compatible Surround Sound Card Toetsenbord & muis Windows 2000 of nieuwer Processor is 1.86 GHz > Aanbevolen Systeemeisen Geheugen is 1024 MB > Aanbevolen Systeemeisen Harddisk is 250 GB > (53 keer de) Aanbevolen Systeemeisen Videokaart > Aanbevolen Systeemeisen ( > is "groter dan") Niemand weet nog wat voor grafisch geweld GTA4 gaat brengen, maar ik denk dat je een goede kans maakt dat deze PC dat wel aankan. Reageren
Mutthy Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Haalt de mijne het ook? Processor: Intel® Celeron 2,26 GHz Videokaart: ATI Radeon 9250 128 MB Intern Geheugen: 768 MB RAM 290 GB Harde schijfruimte Toetsenbord en muis is altijd goed Reageren
Preddy Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Processor: Intel® Celeron 2,26 GHz > Aanbevolen 1 GHz Videokaart: ATI Radeon 9250 128 MB > Aanbevolen Intern Geheugen: 768 MB RAM > Aanbevolen 290 GB Harde schijfruimte > Aanbevolen Lijkt me dat die PC San Andreas wel kan spelen ja. GTA4 durf ik hier niet te zeggen. Reageren
Mutthy Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Ja, San Andreas speel ik vaak zat, als ik schiet gaat het iets trager maarja, valt mee te leven Ik ga binnenkort een ATI Radeon X800GTO 256 MB kopen, dan haalt ie GTA4 denk ik wel he? Reageren
Preddy Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 Ja, San Andreas speel ik vaak zat, als ik schiet gaat het iets trager maarja, valt mee te leven Ik ga binnenkort een ATI Radeon X800GTO 256 MB kopen, dan haalt ie GTA4 denk ik wel he? Ik kan niets met zekerheid zeggen, alleen dat je een beter kans maakt dat je het dan wel kan draaien. Echter, ik moet ook nog even benadrukken dat er voorlopig nog niets bekend is over een GTA4 versie voor de PC, dus ga nog niet teveel hopen. Reageren
yvea0 Geplaatst: 11 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2006 Heeft iemand ook deze hardware? en loopt hij goed? PS: het is de hp m7680 Reageren
yvea0 Geplaatst: 11 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2006 Grafische kaart, niet frafische kaart, sorry hiervoor Ik ga een nieuwe hp kopen, waarvan de grafische kaart is: NVIDIA GeForce 7500 LE TurboCache dat 512MB ondersteunt Is dat wel een goeie??? Ik heb het nu niet alleen over san andreas, overige specificaties: Intel Core Dual 2 E6300 processor 250 Gigabyte S-ATA hardisk 1024 MB intern geheugen Video: NVidia GeForce 7500LE/512 MB Dual Layer DVD writer / DVD +/-R(W) LightScribe disclabel technologie Geintegreerde 15 in 1 CardReader High Definition Audio 7.1 Draadloos LAN-netwerk 10/100 Netwerkaansluiting TV tuner kaart ingebouwd Toetsenboprd en optische muis draadloos 6 USB aansluitingen (2 aan de voorzijde) HP MediaCenter afstandsbediening Microsoft Windows besturingssysteem Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 Misschien is het handig om niet voor ieder onderdeel in je PC een nieuw topic te openen. Want je had er al eentje voor je hele systeem gemaakt. Beide samengevoegd met het vriendelijke doch dringende verzoek alle vragen over je hard- en softwareplannen hier te stellen. Reageren
yvea0 Geplaatst: 12 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2006 (bewerkt) Nogmaals mijn vraag: Ik ga een nieuwe hp kopen, waarvan de grafische kaart is: NVIDIA GeForce 7500 LE TurboCache dat 512MB ondersteunt Is dat wel een goeie??? PS: is de processor snel? Zoja: Hoe snel Ik heb het nu niet alleen over san andreas, overige specificaties: Intel Core Dual 2 E6300 processor 250 Gigabyte S-ATA hardisk 1024 MB intern geheugen Video: NVidia GeForce 7500LE/512 MB Dual Layer DVD writer / DVD +/-R(W) LightScribe disclabel technologie Geintegreerde 15 in 1 CardReader High Definition Audio 7.1 Draadloos LAN-netwerk 10/100 Netwerkaansluiting TV tuner kaart ingebouwd Toetsenboprd en optische muis draadloos 6 USB aansluitingen (2 aan de voorzijde) HP MediaCenter afstandsbediening Microsoft Windows besturingssysteem Hopelijk vraag ik niet te veel, Yvea Het zou leuk zijn als iemand nog me vraag wilt beantwoorden Alvast bedankt yvea Het zou leuk zijn als iemand nog me vraag wilt beantwoorden Alvast bedankt yvea Dit bericht deed ik ff om hem te bumpen Sorry hiervoor Yvea PS: Fijne kerst >>> Door Dutchy3010: Triple post samengevoegd...<<< Bewerkt: 12 december 2006 door yvea0 Reageren
GTA_XP Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Het zou leuk zijn als iemand nog me vraag wilt beantwoorden Alvast bedankt yvea Dit bericht deed ik ff om hem te bumpen Sorry hiervoor Yvea PS: Fijne kerst Jouw PC is gewoon te snel dat je elke spel wat dan ook kunt spelen. Moet je toch eens kijken 512 MB videokaart!!!!!!!! Je kan alles op zijn allerallerallerhoogste zetten!! Dus wat zeur je nou? Ja, San Andreas speel ik vaak zat, als ik schiet gaat het iets trager maarja, valt mee te leven Ik ga binnenkort een ATI Radeon X800GTO 256 MB kopen, dan haalt ie GTA4 denk ik wel he? Heh? waarom denkt iedereen dat GTA IV voor de PC komt? Hij is alleen voor Xbox 360 en PS3! Dus ik denk niet dat GTA IV voor de PC komt. >>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd...<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.