Jump to content

Welke GTA IV versie ga je aanschaffen?


PatrickW

GTA IV  

827 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke GTA4 ga je aanschaffen?

    • Xbox 360
      108
    • PlayStation 3
      172
    • PC
      450
    • Geen
      46


Recommended Posts

Ik ga hem iig voor de PC aanschaffen, dit vind ik het leukste platform om games op te spelen. Heel misschien ga ik hem eerst nog op de Xbox360 kopen, het duurt nog iets minder dan een jaar tot GTA IV uitkomt, de Xbox 360 zal dan ook redelijk in prijs zijn verlaagd (al zal het wel meevallen). Want eigenlijk heb ik geen zin om dan nog een half jaar te wachten. Maar ik koop hem iig op de PC en misschien ook op de Xbox 360.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 133
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mania-92

    4

  • Black Force

    3

  • Rekam

    2

  • MASTERMIND

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ga hem op de pc kopen,

Aangezien een ps3 en xbox360 niet de goedkoopste dingen zijn...

Dus ik moet eerst maar genieten op Gtaforum voor screens, En dan hem zelf spelen op de pc :)

ehm, een pc waaronder GTAIV net zo goed loopt als onder een console, is nog duurder dan een console en een tv bij elkaar! en de ps3 is erg duur, een en al na-geaapt van microsoft en nintendo, en het duurt nog wel ff voordat er veel vette games voor de ps3 op de markt zijn. de 360 heeft dan wel minder kracht, maar is stukken goedkoper en heeft nu al veel vette games. ik heb voorlopig nog niet genoeg geld maar ik denk dat ik voor de 360 ga kiezen!

Link to comment
Delen op andere websites

PS3 natuurlijk!

Dat is samen met (krachtige)PC,s de beste console qua graphics en snelheid.

Enige voordeel van de XBOX 360 is dat er Exclusieve episodes zijn.

Maar als ik een 360 koop kan ik daar mijn PS2 games niet op spelen.

En ik ben aan Playstationcontrols gewend.

Boris H.

Xbox 360, ben geen PS3 fan meer. Hiju valt behoorlijk tegen en ik heb nu een X360 die supergoed bevalt!

Bewerkt: door Boris H.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik koop hem voor Xbox 360. Ik heb die console al een tijd in huis en ga em echt niet voor een PS3 inruilen. Ik weet zeker dat ie voor beide consoles exact hetzelfde gaat worden en dat er ook geen enkel verschil in graphics is. (iemand vroeg eerder:wordt ie voor ps3 mooier vanwege blu ray? nee dat beïnvloed niet de graphics, je kunt alleen meer data kwijt op een schijf en het spel past waarschijnlijk wel op een conventionele xbox360 disc)

Mijn mening: GTA is en blijft een echt console spel. (vliegen en motorijden met controller is gewoon veeel meer accuraat dan die lamme pijltjestoetsen).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik koop hem op de PC, al vrees ik dat ik dan een nieuwe PC mag kopen, omdat mijn huidige PC GTA IV waarschijnlijk niet meer zal aankunnen. Een PS3 vind ik hoe dan ook te duur, enkel voor GTA en een Xbox 360 komt ook niet goed uit, want ik heb geen eigen TV en onze TV is niet eens HD (Ready). Wij hebben nog een normale 'oude' TV, dus wordt het GTA IV op PC. :)

Link to comment
Delen op andere websites

PS3 natuurlijk!

Dat is samen met (krachtige)PC,s de beste console qua graphics en snelheid.

Enige voordeel van de XBOX 360 is dat er Exclusieve episodes zijn.

Maar als ik een 360 koop kan ik daar mijn PS2 games niet op spelen.

En ik ben aan Playstationcontrols gewend.

Boris H.

nog een voordeel voor de 360: de 360 kan met vista linken!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga hem op de pc kopen,

Aangezien een ps3 en xbox360 niet de goedkoopste dingen zijn...

Dus ik moet eerst maar genieten op Gtaforum voor screens, En dan hem zelf spelen op de pc :)

ehm, een pc waaronder GTAIV net zo goed loopt als onder een console, is nog duurder dan een console en een tv bij elkaar! en de ps3 is erg duur, een en al na-geaapt van microsoft en nintendo, en het duurt nog wel ff voordat er veel vette games voor de ps3 op de markt zijn. de 360 heeft dan wel minder kracht, maar is stukken goedkoper en heeft nu al veel vette games. ik heb voorlopig nog niet genoeg geld maar ik denk dat ik voor de 360 ga kiezen!

Aja, Playstation aapt mircosoft en Nintendo na? Niet dus Vooral van Microsoft niet. Want Playstation bestaan al lang dan Xbox. Ik vindt al die fanboy crap echt niet nodig. Ik koop gewoon alle consoles dan weetje snel welke beter is. Ik koop de Xbox en PS3 versie. En als GTA op de Wii komt koop ik die ook nog eens :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...